بیخبری از آسو رستمی و علی نوری پس از هشت روز

شنبه, 26ام مهر, 1393
اندازه قلم متن

asu rostami va ali nuri

از وضعیت آسو رستمی و علی نوری که پس از تجمع در حمایت از مردم کوبانی بازداشت شدند پس از گذشت ۸ روز اطلاع دقیقی در دست نیست.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، آسو رستمی و علی نوری روز چهارشنبه ۱۶ مهر ماه پس از برگزاری تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل در حمایت از کوبانی بازداشت و تاکنون از وضعیت ایشان اطلاع دقیقی در دست نیست.

یکی از نزدیکان آسو رستمی ضمن ابراز نگرانی از بیخبری از وی به گزارشگر هرانا گفت: «آسو رستمی تا این لحظه هیچ تماسی با خانواده خود نگرفته است و ماموران در پیگیری‌های صورت گرفته جواب درستی به خانواده نداده‌اند.»

وی در ادامه بیان داشت: «از آنجا که وی هیچ وکیلی نیز ندارد خبری از چگونگى روند پرونده و اتهامات او از سوی دادگاه انقلاب به هیچ فردی اطلاع داده نشده.»

همچنین از وضعیت علی نوری دیگر بازداشت شده این پرونده اطلاع دقیقی در دست نیست اما نزدیکان وی می‌گویند تماس کوتاهی با منزل داشته و به خانواده خود گفته که حالش خوب است.

گفتنی است، آسو رستمی ۲۸ ساله شاعر، معلم و فعال حقوق کودکان کار است و علی نوری ۲۱ ساله دانشجو سال آخر معماری دانشگاه پرند و فعال حقوق کودکان کار است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.