اسید اسلامیک و آخوندها

جمعه, 2ام آبان, 1393
اندازه قلم متن

mehrasa

اسید پاشی بر روی صورت دختران و زنان در شهر اصفهان توسط مأموران دولتی در لباس شخصی و متصدی اجرای اوامر امام جمعه شهر در مورد «امر به معروف و نهی از منکر»، ننگ حکومت فقیهان نیست. زیرا حاکمان آخوند خیمه زده بر کشور ایران، از بد نامی و ننگ هراسی و ابائی ندارند. این جنایت وحشیانه ننگ دین اسلام و مذهب شیعه ای است که ده ها آیت عظما و هزاران آیت الله معمولی و هزاران حجت الاسلام دارد. این جنایت وقیح ننگ دینی است که دزدی و رشوه خواری در آن روا است؛ اما بیرون افتادن تار موی زنان از زیر روسری، بنیاد دین را فرو می ریزد. بی شک، این جنایتکاران بدون اجازه از محافل دینی و مذهبی هیچگاه خودسرانه دست به این کار نزده اند؛ و تا فتوا از مرجعی و آخوندی نگرفته باشند، وارد کارزار عمل نشده و بر روی زنان و دختران بی جرم و بی گناه، چنین جنایتی را مرتکب نشده اند.

دین اسلام دین پائین تنه است و بیشتر مباحثش به قسمتی از بدن آدمی می پردازد که بین ناف و زانو قرار دارد. این دین از همان ابتدای پیدایشش به مغز و اندیشه و دانش و فرهنگ کاری نداشته است و اکنون نیز ندارد. در سراسر قرآن یک کلمه در مورد کشت و زرع؛ و یا کسب و کار و صنعت و سازندگی دیده نمی شود. هرچه است ترس و هراس از دنیای پس از مرگ است که وجود خارجی ندارد و دروغی است که مؤلف قرآن سرهم بندی کرده است. زیرا مرگ یعنی فنا و نیستی؛ چه در مورد یک درخت که می سوزانند و خاکستر می شود؛ و چه در مورد حیوان و انسان که می میرند و آب بدنشان تبخیر شده و مواد جامدش به پودر تبدیل می شود که درون گور ممکن است خوراک موش و مارمولکها شوند. به همین منوال، کتابهائی که آیات عظامشان به عنوان رساله ی انتهای تلمذ خود می نویسند تا به مرجع تقلید تبدیل شوند، نیمه ای از محتوایش مربوط به نجاسات و آداب خلا رفتن و چگونگی مجامعت زن و مرد و کیفیّت حمام رفتن دو طرف معرکه و طرز نوره کشیدن و دیگر خزعبلاتی از این دست است.

این اسید پاشی بدون تردید به دستور آخوندهائی به انجام رسیده که خود را آیات خدا توصیف می کنند. شدت اسید پاشی به گونه ای بوده است که یکی از خانمها را کشته و راهی دیار نیستی کرده است. بقیه نیز یا بینائی خود را از دست داده اند؛ و یا صورتشان تغییر شکل داده و به شکلی وحشتناک درآمده است. پاسخ این توحش و درنده خوئی را چه کسی می دهد؟ چه کسی مسئول این وجشیگری است؟ امام جمعه ابله شهر اصفهان که گویا مفتی این درندگان بوده است، در برابر خبرنگاران گفته است:«…من نگفته بودم که کار عملی انجام دهید…» که به یقین و مسلم دروغ می گوید و خود یکی از دستور دهندگان ستمکار و دروغگو بوده است!
از همه پر روتر معاون قوه قضائیّه و سخنگوی این قوه آخوند اژه ای است که گفته است:«تنها یک نفر مسبب این کاربوده است!!» یعنی می خواهند مانند قتلهای زنجیره ای تمام جرم را بر سر یک نفر سوار کنند و او را با همین جرم مجازات کنند. هیچ بعید نیست که یکی از مجرمین درون زندنها را به این کار متهم نکنند.

این دین و مذهب نیست؛ این در مجموع یک سلاخ خانه است که کارش تنها تنبیه مردمانی است که حاضر نیستند به دستور آخوند رفتار کنند.

من از این شریعتمداران می پرسم؛ آیا منکرات در اسلام بیرون افتادن چند تار موی دختران و زنان از زیر روسری است؟ آیا دزدی های چند میلیاردی، رشوه خواریهای بی حساب و علنی، فساد آخوندها و خانواده هایشان، صیغه گرفتن و بچه بازی شریعتمداران و یا وابستگانشان و… منکر است یا پوشیدن شلوار تنگ توسط نوجوانان؟

ای آخوندهائی که با پول حرام خمس شکمهایتان را چنین بزرگ و بدنهایتان را فربه کرده اید، ای آقای خامنه ای که به عنوان رهبر انقلاب و کشور، با رشوه و زورگیری از مردم ده ها میلیارد دلار خود و پسرهایت ثروت اندوخته اید! ای آیات عظامی که با پول خمس بازاری ها از زندگانی شاهانه برخوردارید، می دانید آن کاسب آن همه ثروت را از کجا جمع کرده است؟ آن پولها پول یتیمان و بیوه زنان است. زیرا او با گران فروشی، با خدعه و نیرنگ، با فروش اجناس تقلبی و قاچاق، آن ثروت را به دست آورده است! خمسش(یک پنجم) را به شما پیشکش می کند تا شما بقیه ی دزدی و کلاشی او را برایش حلال و مباح فرمائید؛ و شما نیز این کار را انجام می دهید. آقای رهبر معظم می دانید که مطابق دینی که خود معتمد و متفکر و کدخدایش هستید، خود و خانواده ات با هزینه حرام زندگی می کنید؟ اکنون بگو کار تو منکر است یا بیرون آمدن مقداری از زلف آن دختر و زن جوان؟ مطمئن باشید شما دزد و کلاشید و کارتان از منکر گذشته و به جنایت تنه می زند!

ای آخوند ابله! سعدی بزرگوار که مفتی زمان خویش بود، می فرماید:
طاعت آن نیست که بر خاک نهی پیشانی – دل به دست آر که اخلاص به پیشانی نیست
و یا:
عبادت بجز خدمت خلق نیست – به تسبیح و سجاده و دلق نیست.

اما در مذهب تو حرام لقمه و پست و دنی، عبادت این است که مأمور بفرستید تا مردم را بیازارند و بر روی زن و دختر هموطن اسید بپاشند!

آیا در مذهب شما عبادت یعنی اسید سوزان به چهره دختران و زنان جوان پاشیدن؟ عبادت یعنی زنان و دختران را به جرم کم حجابی دستگیر و با کامیونت ها به نا کجا آبادها بردن؟ واقعاً شرم نمی کنید؟ نه چون شما شرم و حیا و تمدن و انسانیّت را نمی شناسید. زیرا شرم و حیا و تمدن و مردمداری در دین اسلام و به تبعش مذهب شیعه کیمیا است. شما مشتی الفاظ عربی خوانده اید و مرتب آنها را بلغور می کنید و نام خود را عالم می نهید. شما نادانترین مردمان روی زمینید! زیرا دانائی یعنی انسانیّت وگرنه گاو نیز نفس می کشد. دانائی یعنی گره از کار دیگران گشودن و در خدمت خلق بودن. شما ضد خلق و دشمن مردمید و در نتیجه از حیوان پست ترید!

با این اسید پاشی که بی شک دستورش را آخوند صادر کرده است، اگر ذره ای برای اسلام شرف مانده بود، آن ذره هم نابود شد. این اسید، اسید سولفوریک و یا اسید نیتریک نبود؛ این نامش اسید اسلامیک است!

کالیفرنیا دکتر محمد علی مهرآسا ۲۳/۱۰/۲۰۱۴


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.