تلاش باند ولایت فقیه برای سر به نیست کردن بابک زنجانی

سه شنبه, 20ام آبان, 1393
اندازه قلم متن

کیهان نوین: دزدی بزرگ و سر به نیست (اعدام) کردن تا صدایش را برای همیشه خفه کنند. این سیستمی است که سالها مجتبی خامنه ای آن را اجرا می کند.

احتمال تبدیل اتهام زنجانی از بدهکار بانکی به اخلالگر در امور اقتصادی بسیار زیاد است سرنوشت مه‌آفرید در انتظار زنجانی است.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه “بابک زنجانی برای تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌اش همکاری نمی‌کند”، گفت: اگر این فرصت‌سوزی‌ها ادامه پیدا کند به ضرر او تمام خواهد شد و باید در انتظار حکمی همچون حکم مه آفرید امیرخسروی باشد.

عزت‌الله یوسفیان ملا با بیان اینکه “بابک زنجانی هیچ نگرانی برای رسیدگی به پرونده‌اش ندارد”، تصریح کرد: این متهم اقتصادی نباید از این بابت که تنها یک بدهکار است آسوده باشد. زنجانی با همکاری نکردن در این پرونده، اتهامات خود را سنگین‌تر کرده است.

این عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ادامه داد: مسأله بابک زنجانی هم مثل پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی است و ممکن است در ابتدا خودش را به عنوان بدهکار بانکی فرض کند اما من نگران هستم که بدهی‌هایش به مشکل بزرگی تبدیل شود که دیگر راه بازگشت نداشته باشد.
گزارش بالا در سوم خردادماه ۱۳۹۳ روز اعدام مه ‌آفرید امیرخسروی منتشر شده بود.

یکی از روشهایی که سید علی خامنه ای را به این ثروت افسانه ای و هنگفت رسانده است روش دزدی چینی است (ابداع کننده این روش دولت چین کمونیست بود)

بر اساس این روش دستگاه اطلاعاتی و امپراطوری مالی خامنه ای ، ابتدا باندهای مافیایی مالی و اقتصادی را به کمک سیستم اطلاعاتی گستردۀ خود شناسایی میکند و در مرجله بعد با آنها وارد معامله شده و با بخشیدن سودهای کلان و کاذب آنها را آلوده کرده و به طمع می اندازد آنگاه تمام رفتارهای آنها را تحت نظر میگیرد و پس از به دست آوردن نقاط ضعف و شناسایی کامل آن باند ، با آنها به صورت غیر محسوس همکاری کرده و با حمایتهای همه جانبه و پنهانی دست آن باند را برای دسترسی به منابع مالی و امتیازات اختصاصی و اعطای رانت ها و وام های میلیاردی باز می گذارد ، در این برنامه طراحی شده و دقیق تمامی جاده ها را برای این باند صاف میکنند و اجازه میدهند طرف با احساس امنیت کامل هرچه میتواند چپاول کند و بدزدد و در عین حال همزمان مدارک و اسناد دزدی آنها را برای روز موعود جمع آوری میکنند و وقتی که حسابهای بانکی طرف به اندازه کافی چاق و چله شدند ، او را با همان مدارک دستگیر و محاکمه میکنند و سپس سرش را زیر آب کرده و تمام دارایی هایش را بی سر و صدا بالا میکشند.

این سیستم سالهاست که توسط مجتبی خامنه ای اجرا میشود.

امروز وقتی که دادستان تهران در یک مصاحبه دو خطی گفت : به لطف خدا ، عدالت اجرا شد و سحرگاه امروز مه آفرید خسروی پس از اینکه ۶۴۰میلیارد تومان از محل مصادره و فروش داراییهای او به نظام برگشت به دار مجازات آویخته شد ؛ من که به سیستم هپلی هپو کردن امپراطوری مالی خامنه ای آشنا بودم بلافاصله چرتکه ای زدم و با یک حساب سرانگشتی حساب کار دستم آمد و فهمیدم این وسط چقدر به ثروت آقا اضافه شد۲۳۶۰ = ۶۴۰ – ۳۰۰۰

بله دوستان مجموعا ۲۴۶۰ میلیارد تومان ار مجموع ۳۰۰۰ میلیارد تومان ثروت باند مه آفرید خسروی بی سر و صدا دزدیده شده است و هیچ مرجعی هم به دلیل دستور آقا در مورد کش ندادن به این ماجرا جرات پرسیدن سوال از مابه التفاوت سرسام آور این اختلاس را ندارد ۲۳۶۰ = ۶۴۰ – ۳۰۰۰

به نظر شما چه بلایی بر سر این رقم هنگفت آمده است و اگر تکلیف این مابه التفاوت معلوم نبود چرا مه آفرید خسروی را با این عجله اعدام کردند.

فاز بعدی مقام معظم بالا کشیدن پولهای اختلاس شدۀ بابک زنجانی خواهد بود.
منبع: آسمان دیلی نیوز


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.