ضبط تجهیزات استارلینک؛ یک شهروند در هرمزگان بازداشت شد

Thursday, 21st May, 2026
اندازه قلم متن

خبرگزاری هرانا – فرماندهی انتظامی شهرستان خمیر واقع در استان هرمزگان در اطلاعیه‌ای از بازداشت یک شهروند در این شهرستان و ضبط تجهیزات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک از وی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، یک شهروند در شهرستان خمیر بازداشت شد.

در این اطلاعیه آمده است که مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان خمیر، روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری محور لارستان به کهورستانه، یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف کرده و آن را بازرسی کردند.

در ادامه این نهاد انتظامی مدعی شده است که در بازرسی این خودرو، ۱۴ دستگاه لپ تاپ ، سه دستگاه استارلینک و ۲ هزار و ۵۶۰ ثوب انواع البسه و پوشاک خارجی قاچاق کشف و در این رابطه یک شهروند بازداشت و سپس به نهاد قضایی معرفی شده است.

در این گزارش، به جزئیات بیشتر اعم از هویت و محل نگهداری این شهروند اشاره‌ای نشده است.

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.