انتقال هادی حسینی و صدیق محمدی به زندان رجایی شهر

پنجشنبه, 18ام دی, 1393
اندازه قلم متن

hadi hassani sedigh mohammadi

طی روز جاری سیدهادی حسینی و صدیق محمدی دو زندانی محکوم به اعدام سنی مذهب از زندان قزلحصار به زندان رجایی شهر منتقل شدند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، صبح روز جاری (چهارشنبه ۱۷ دی ماه) سیدهادی حسینی و صدیق محمدی دو زندانی سنی مذهب که به اتهام محاربه از طریق هواداری از گروههای سلفی به اعدام محکوم شده‌اند، از زندان قزلحصار به زندان رجایی شهر کرج منتقل شدند.

این دو زندانی محکوم به مرگ از دو سال پیش به زندان قزلحصار تبعید و در بین زندانیانی با اتهامات مربوط به مواد مخدر نگهداری می‌شدند.

این دو زندانی به سالن ۱۰ زندان رجایی شهر که حدود ۹۰ زندانی سنی مذهب در آن نگهداری می‌شوند منتقل شده‌اند. ۳۳ تن از زندانیان این سالن به اعدام محکوم شده‌اند.

یک منبع مطلع در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: «این دو زندانی هنگام انتقال از قزلحصار به رجایی شهر با برخورد توهین آمیز و غیر انسانی قدمی رئیس واحد ۳ و فرجی‌نژاد از مسئولان حفاظت روبرو شدند.»

این منبع افزود: «صدیق محمدی از ناراحتی اعصاب رنج می‌برد و هادی حسینی نیز به بیماری صرع مبتلاست.»

سیدهادی حسینی و صدیق محمدی در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده‌اند و تا کنون دوبار پرونده‌هایشان از طرف دیوان نقض شده ولی بدون تشکیل دادگاه مجدد دوباره حکم اعدام آن‌ها تایید و به وکلایشان ابلاغ شده.

 


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.