حمله به عبدالله مومنی با قمه

شنبه, 27ام دی, 1393
اندازه قلم متن

abdollah_momeni
فرزند عبدالله مومنی از سوءقصد دو نفر با «قمه» به پدرش در شامگاه پنجشنبه، ۲۵ دی و در برابر منزل آنها خبر داده است؛ عبدالله مؤمنی سخنگوی سازمان دانش‌آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) است.

حمیدرضا مومنی به سایت کلمه گفته که مهاجمان، سوار بر «موتور هزار، حدوداً ۲۰ ساله با لباس‌های تیره و ریش و با تیپی که از گروه‌های فشار و افراطی مشهور است»، بوده‌اند.

فرزند آقای مومنی افزوده که موتورسواران با نزدیک شدن به پدرش از او یک آدرس پرسیده‌اند و سپس با تعقیب او، از پشت به عبدالله مومنی «لگد می‌زنند».

حمیدرضا مومنی گفته که «پدرم بعد از این ضربه به زمین می‌افتد و فرد مهاجم که به داخل ساختمان وارد شده بوده بلافاصله با قمه به قصد ضربه به سینه پدرم، خم می‌شود که ایشان هم در همان حالت افتاده به روی زمین، با پا به او می‌زند و این باعث می‌شود که شدت ضربه گرفته شده و تنها جراحت سطحی بر روی سینه پدرم ایجاد شود.»

به گفته فرزند عبدالله مومنی، با وجود اینکه کیف پول، رایانه شخصی و گوشی تلفن همراه پدرش روی زمین افتاده بود، مهاجمان به آنها اعتنا نکرده و پس از ضربه زدن به او نیز گفته‌اند: «تمام کردی، مردی و خلاص شدی».

حمیدرضا مومنی افزوده که ماجرای این حمله به نیروی انتظامی اطلاع داده شده و «پس از آن هم با مراجعه به پزشک قانونی و انجام معاینه و ثبت آثار جراحت طرح شکایت نزد مراجع ذی ربط صورت گرفته است».

عبدالله مومنی از فعالان سابق دانشجویی، سخنگوی سازمان دانش‌آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) و از مسئولان ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ است.

او که پس از انتخابات بازداشت شده بود، چند سال را در زندان گذراند و اکنون مدتی است که آزاد شده است.

آقای مومنی در دوران زندان، در نامه‌ای به علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، از شکنجه شدید خود توسط بازجویانش برای اعتراف اجباری خبر داد.
از: رادیو فردا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.