یک روحانی و همسرش به جرم “ارتداد، اتهامات مالی و ارتباط با اجنه” به اعدام محکوم شدند

یکشنبه, 12ام بهمن, 1393
اندازه قلم متن

majid-jafaritabar-saham-news-405x300

«مجید جعفری تبار» یکی از روحانیون برجسته قم و یزد و همسرش «مینا مناقب» توسط دادگاه ویژه روحانیت به اعدام محکوم شدند! به گزارش سحام، این زن و شوهر از نوادگان شهید آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب هستند.

لحظاتی پیش «مصطفی همت» فرزند شهید محمد ابراهیم همت در صفحه فیس بوک خود نوشته است:

«لحظاتی قبل مطلع شدم حجت‌الاسلام جعفری‌تبار و همسرایشان، خانم مَناقب، که هر دو از نوه‌های چهارمین شهید محراب شهید آیت‌الله صدوقی هستند، از طرف دادگاه ویژهٔ روحانیت به اعدام محکوم شده‌اند! آقای جعفری‌تبار به خلع لباس و سه بار اعدام محکوم شده و همسر ایشان به هشت سال زندان و اعدام محکوم شده است!»

گفته می شود آقای مجید جعفری تبار در ۱۲ تیرماه ۱۳۹۲ و مینا مناقب همسر وی در آبان‌ماه بازداشت شده است.

اتهامات آقای جعفری تبار «ارتداد، اتهامات مالی وارتباط با اجنه» ذکر شده است و همسرش نیز به دلیل «مشارکت در جرم» به اعدام محکوم شده است.

۱۱ تیرماه ۱۳۹۳ مجید جعفری تبار و مینا مناقب از نوادگان چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی، در گفت‌و گویی با خبرگزاری مهر به ذکر سجایای اخلاقی این شهید محراب پرداختند.

خانم مناقب اولین نوه آیت الله صدوقی نیز در مورد مرحوم صدوقی اظهار داشت: مرحوم صدوقی همبازی خوب من در روزهای کودکی و راهنمای بزرگ من در دوران نوجوانی و جوانی بود.

وی افزود: ایشان با همه مشغله ای که داشتند، وقت بسیاری برای خانواده خود می گذاشتند و بخش عمده ای از این وقت را صرف من که نوه اول ایشان بودم، می کردند.

مینا مناقب در آغوش چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی

مینا مناقب در آغوش چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی

مناقب ادامه داد: وقتی آلبوم های کودکی ام را ورق می زنم، می بینم باباجی در همه تولدهای من حضور داشتند و این همیشه برای من سئوال بود که ایشان این همه وقت را برای من از کجا قرض می گیرد.

مجید جعفری‌تبار یکی از مشهور‌ترین روحانیون در امر «استخاره» از ۱۲ تیر ماه سال ۱۳۹۲ بازداشت و در زندان انفرادی به‌سر می‌برد.

جعفری‌تبار با حکم دادگاه ویژه روحانیت بازداشت و بیش از ۱۵۰ روز است در سلول انفرادی زندان «لنگرود» کاشان نگهداری می‌شود.

گزارش شده این روحانی در شرایطی که بیمار بوده برای مدتی در حصر خانگی قرار گرفته و پس از آن بازداشت و به زندان انتقال داده شده است.

از: سحام نیوز


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.