زندانی قرنطینه بند ۸ اوین علیرضا گلی‌پور، خطاب به خامنه ای: سهم شما از این همه تحقیر، چقدر است؟

پنجشنبه, 20ام فروردین, 1394
اندازه قلم متن

alireza-golipour

علیرضا گلی‌پور، دانشجوی مخابرات و کارمند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که از مهر ۱۳۹۱ توسط وزارت اطلاعات ایران در دانشگاه پیام نور واحد مرکز واقع در شهرک شهید محلاتی بازداشت شده، پس از ماهها تحمل حبس در انفرادی و قرنطینه بند هشت زندان اوین، طی نامه ای به رهبر جمهوری اسلامی ایران، نسبت به نقش وی در سرکوب فعالان سیاسی-مدنی و فساد حاکم بر کشور، انتقاد کرد.

نامه ارسالی علیرضا گلی‌پور به «کمپین صلح فعالان در تبعید»، که بیش از سی ماه در قرنطینه بند هشت زندان اوین در انتظار محاکمه به اتهام «ارتباط با دول متخاصم»، به صورت بلاتکلیف و غیرقانونی بازداشت است، را دنبال کنید:

به نام خالق زیبایی و آزادی

درود به همه آن هایی که جهت آزادی همنوعشان قدمی حتی کوچک برمی دارند

دفتر محترم آیت الله خامنه ای

چرا ایران؟؟

آیا وقت آن نشده کمی به عملکردتان نگاهی بیندازید و ببینید آیا وعده هایی که به یک ملت داده بودید که آنقدر خالص و بی ریا به خیابان آمدند و حماسه و انقلاب آفریدند عمل کردید یا خیر؟

آیا به مردم نگفته اید که حق استفاده مساوی از سرمایه های کشور را دارند و افراد متخصص و منتخب مردم بر رأس امور اجرایی قرار میگیرند؟

آیا کلمه اسلام را برای حکومتتان انتخاب نکردید؟ چون معتقد بر این بودید که دین آزادی و برابری و عدل گستر است؟

آیا با همین شعار مردم با شما دست بیعت ندادند و از جان و مال و ناموس خود گذشته و هزاران هزار جوان، که امیدشان به فردایی بهتر بود، با خون خود برای شما راه باز نکردند.

حالا چه شده همه مردم، نه تنها با هم مساوی نیستند بلکه به باورهایشان و اعتقادشان هم شک کرده اند و نه اینکه سرشان را به افتخار برای انتخاب شان بالا نمی گیرند بلکه از پایمال شدن خون جوانان و شهیدان شان شرمنده اند.

alireza-golipour2

نه اینکه آزادی ندارند بلکه از ترس حتی نمی توانند محبت بکنند و حرف دلشان را بزنند. نه اینکه منابع کشور به کل ملت نرسید بلکه مورد چپاول آقازادگان و خواص قرار گرفته و هنوز هم می گیرد. که هر از چند گاهی، نامه علیرضا گلی پور به خامنه ایتازه موارد کوچکش مانند اختلاس های متعدد خاوری ها، زنجانی ها و رحیمی ها رو می شود تا مثلا بگویید مبارزه می شود. و اگر هر کس صدایش بلند شود دستگاه های این حکومت با بازداشت و شکنجه های روحی و جسمی یا صدایش را خفه می کنند یا وی را مجبور به فرار از کشور می کنند.

واقعا این افتخاری بود که به دنبال دستیابی آن بودید، که این همه جوان نخبه، یا از کشور پناهنده جای دگر شوند و یا بیکار باشند، جرات ابراز عقیده ندارند و یا در بازداشتگاه های امنیتی به سر ببرند.

واقعا جای تاسف دارد که به جای حکومت اسلامی تبدیل به دیکتاتوری شدید که نه تنها سیاست های شما در داخل بلکه در همه کشور ها مانند یمن و بحرین و عراق و سوریه که اندکی دخالت کردید نیز به هرج و مرج و بحران کشیده و در این میان فقط مردم هستند که زیان می کنند و آقایان و آقازاده ها فقط به فکر جمع کردن اموال و چپاول منابع ملی هستند.

آیا از خودتان سوال کرده اید که چرا آنقدر مردم به باورهای دینی خودشان هم سست شده اند و سهم شما از این همه تحقیر چقدر است؟

آیا پیگیر آن هستید که به اسم سربازان گمنام امام زمان در این کشور چه کارها و چه جنایاتی که به مردم نمی شود و اصلا به این امور فکر کرده اید که چه می شود؟

آیا آنقدر جسارت دارید که به مردم بگویید اشتباه کرده اید و یا اصلا جایی را دارید که به یک مشت خاک بسنده کنید و بروید؟

آیا می دانید چه بار سنگینی ست لقب نایب امام زمان(عج) را یدک کشیدن و دیدن ظلم و سکوت؟ و می دانید این کار لطمه به اصل این اسم میزند و باورها را از بین میبرد؟

در همه جا می گویید راستگویی راه نجات شماست، آیا نمی خواهید با مردم صادق باشید و از دروغ و نیرنگ دست بردارید، و پایتان را از روی خون شهدا بردارید؟

سوال من و شاید همه مردم این است چرا با ایران این چنین کردید و می کنید و واقعا تا کی ؟!

من فرزند این سرزمینم و با صدای بلند می گویم آقای خمینی …………………………. خودتان انقلابتان را به دست نااهلان دادید!!!

آقای خامنه ای……………………. خواهشمندم به سوالات من پاسخ دهید شاید بتوانم آن زمان بگویم کارهایم اشتباه بوده و ابراز پشیمانی کنم البته اگر قانع شوم و شما جوابی داشته باشید.

و من الله توفیق


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.