واکنش دانشجوی زندانی به مواضع وزیر کشور در مجلس

یکشنبه, 10ام خرداد, 1394
اندازه قلم متن


alireza goli pour

علیرضا گلی پور، دانشجوی مخابرات و کارمند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که از مهر ۱۳۹۱ توسط وزارت اطلاعات ایران به اتهام افشای فساد مالی برخی مقامات حکومتی بازداشت شده، پس از ماه ها بلاتکلیفی در انفرادی و قرنطینه بند هشت زندان اوین، در واکنش به عذرخواهی اخیر وزیر کشور در مجلس، طی نامه ای می نویسد: «آقای وزیر در مجلس عذرخواهی کرده و می گوید مشت مان خالی است، صد البته که تحت فشار بوده، اگر ایشان صادق اند و مشت شان خالی است، از اسناد پرونده بنده آغاز کنند.»

روز یک‌شنبه ۶ اردیبهشت، رحمانی فضلی، وزیر کشور دولت حسن روحانی، پس از حضور در صحن علنی مجلس که برای توضیح درباره سخنان منتشر شده به نقل از او درباره ورود «پول‌های کثیف به سیاست» انجام می شد، ضمن خودداری از ارائه مصداق‌های ورود «پول‌های کثیف به سیاست»، از نمایندگان عذرخواهی کرد. علیرضا گلی پور، زندانی قرنطینه بند هشت اما طی نامه ای، با اشاره به قسمتهایی از پرونده های فساد برخی مقامات و احزاب، که به خاطر افشای آن مدتها در بازداشت به سر می برد، عذرخواهی وزیر را ناشی از زور و فشار می خواند و نه عدم دسترسی به مدارک.

متن کامل نامه علیرضا گلی پور که به دلیل افشای فساد مقامات حکومتی، ماهها پس از بازداشت از ورود وکیل به پرونده و اجازه مطالعه پرونده وی جلوگیری می شود، به شرح زیر است:

سلامی‌ از روی خلوص به مردمی که همیشه خواستار آزادی بوده و هستند. در چند روز گذشته مباحث زیادی بر سر پول کثیف مابین وزیر کشور و مجلس بود که مردم فکر می‌کردند که حرکاتی علیه مفاسد اقتصادی به وجود آمده که متاسفانه چون پشتیبان مفسدین آقایان خواص بودند، وزیر کشور مجبور به عذرخواهی شدند.

آقای سید علی‌ خامنه آی‌ در نطقی در مورّخ ۹۴/۲/۹ اشاره کردند که: «با دزد، دزد کردن نمی شود، با دزدی مبارزه کرد و باید مسئولین و مردم با قاطعیت، شفاف سازی و مستندسازی برخوردی قاطع با مفسدین انجام بدهند.» چه قدر زیباست اگر راست باشد !!!

نگارنده این متن خدمت مردم و مسئولین مطالبی به عنوان نمونه از این فسادها بیان می کند و سوالش این است که آیا واقعا خواستار مبارزه با مفسدان هستید و اگر جوابتان آری است، چرا هر کس ذره ای‌ از این موارد با خبر می شود و اطلاع رسانی می‌‌کند دستگاه‌های امنیتی نظام فرد را بازداشت و با تهدیدهای مختلف به خفقان میرسانند ؟؟؟

در پرونده بنده که در همین قوّه به اصطلاح قضائیه در حال جریان است نمونه‌های مختلفی از این موارد را می توانید مطالعه کنید، ضمن اینکه سوالاتی را در نامه قبلی‌ از شخص آقای خامنه‌ای پرسیدم که هنوز جوابی نرسیده و البته فکر نمی‌کنم اصلا جوابی وجود داشته باشد.

۱- منظور مستقیم وزیر کشور شخص آقای بروجردی نماینده مجلس و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس است که مبالغ زیادی به وی پرداخت شده و طی‌ روزهای گذشته وزیر کشور به خاطر حفظ موقعیت و این که شخص آقای سید مجتبی خامنه‌ای پشتیبان نماینده مذکور است، مجبور شده که بگوید مشت ما خالی‌ است و از مردم و مجلس عذرخواهی کند، البته در اثر زور و فشار. و صد البته که مشت شان خالی‌ نبود و مدارک و مستندات در اختیارشان است ولی نمی گذارند که عیان شود، و اگر بر فرض محال به قوه قضاییه ارائه شود، کلیه مدارک مفقود می شود که نمونه‌های مختلف آن را پیشتر دیده ایم.

۲- مردم ایران روحیه انسان دوستانه‌ای دارند و همیشه برای کمک به همنوعنشان پیشقراول حکومتها بوده اند . در کشور ما موسسات مختلف خیریهٔ وجود دارد که یکی از آن‌ها که از بردن اسم آن به علت تهدید خانواده ام معذورم (و البته در پرونده‌ام موجود است)، و اغلب پرسنل آن نظامی می باشند، کودکان بی‌ سرپرست و بد سرپرست را در زیر مجموعه خود قرار داده اند و مردم با پرداخت مبالغی یک کارت که عکس یک کودک معصوم و بیگناه که روی آن است را می گیرند. که تا این جا، کار پسندیده ای است، ولی‌ تاسف آنکه با کمک های فوق شرکت لیزینگ تاسیس شده و مبالغ جمع آوری شده به کودکان و خانواده‌ها نرسیده و مبالغ را پس از به سود رسانی بین خود تقسیم می‌کنند و صد افسوس که پشتیبانان این شرکت شخص سرهنگ محرابی رئیس پلیس امنیت تهران هستند و مدارک در پرونده بنده موجود است. آیا این امر قابل بررسی و جلوگیری نبوده و نیست ؟؟ واقعا چقدر باید با حرفهایتان با شخصیت مردم بازی بکنید!!

۳- حزبی به نام حامیان ولایت تشکیل شده که اعضای آنرا اکثرا پرسنل وزارت اطلاعات تشکیل می دهند، در سال ۹۱ زمانی که مردم در اثر گران شدن بی‌ رویه دلار دچار ورشکستگی و پاشیدن زندگیشان شده بودند، آقایان با ارز دولتی و نام این حزب که شعارشان حمایت از رهبر است، ماشین های لوکس و گران قیمت وارد می‌‌کنند، البته اگر برای مصرف دولتی بود می گفتند یک دستگاه امنیتی برای دور زدن بحران اقتصادی چاره‌ای اندیشیده است ولی این مسئله کاملا شخصی‌ بوده و متاسفانه اینها به فکر این ملت نبوده و نیستند و این درحالیست که در همین تهران خانواده‌هایی‌ هستند که برای امرار معاش ابتدایی خود نیز درمانده اند وبا صد افسوس باید بگویم که دبیر این حزب آقای علوی وزیر فعلی اطلاعات می باشند. مدارک و مستندات در پرونده این جانب موجود است. آیا واقعا کسی‌ از این جریانات خبر ندارد و آقای خامنه‌ای که می گویند از همه چیز با خبر هستند آیا از حزب حامیان خود بی‌ خبرند !!!؟؟؟

نمی خواهم زیاده گویی کنم، فقط گوشه کوچکی از مطالب را بیان کردم، شاید آغازی باشد برای شفاف سازی نهاد‌ها و سازمان های دولت آقای احمدی نژاد با استفاده از مدارک موجود در پرونده این جانب.

آیا واقعا کسی‌ این مطالب را ندیده و نشنیده، نمیداند و نمی فهمد؟؟ آیا کسانیکه اطلاع رسانی کرده اند آیا الان آزادند؟؟ آیا دستگاه امنیتی‌ با این مفاسد مبارزه میکند؟؟ سوال بنده و شاید همه دلسوزان کشور این است که از دست مفسدان دستگاه امنیتی‌ و زیر مجموعه رهبری و متفقین ایشان به کجا شکایت برند.

به قول دکتر شریعتی‌، زمانه کاری کرده که شما را یا کتمان می‌کنند و اگر نتوانند، بد نام می‌کنند و متاسفانه هر کسی در این کشور حقیقت و ارزشی را گفت بد نام می شود و یا خفه.

با تقدیم احترام به همه دوستداران وطن و آزادی و حقیقت

علیرضا گلی پور، دانشجوی رشته مخابرات و کارمند سابق وزارت ارتباطات و فن آوری بود که مهر ٩١ در محوطه دانشگاه به اتهام افشای اسناد محرمانه در خصوص فساد عوامل حکومت، و هواداری از سازمان مجاهدین بازداشت شد.

این زندانی بند هشت قرنطینه زندان اوین، طی این مدت، طبق نظر وزارت اطلاعات، از حق ملاقات و درمان محروم بوده است. او از بیماری قلبی رنج می برد، اما علیرغم درخواست بهداری زندان در خصوص رویت پرونده جهت مداوا، از ارسال پرونده وی به بهداری جلوگیری می شود.

دادگاه «گلی پور»، پس از دو سال بلاتکلیفی در زندان، برای روز ٢١ اردیبهشت تعیین شده ولی اداره اطلاعات تابه امروز از ملاقات این زندانی با وکیل و یا اجازه مطالعه پرونده این زندانی توسط وکیل، جلوگیری کرده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.