تشکر ملت از دلواپسان…

یکشنبه, 17ام خرداد, 1394
اندازه قلم متن

delvapas

یادداشت وارده:

۱- تشکر می کنیم از دلواپسان عزیز که در دوره ای که منتقدین را به هر بهانه ای به زندان می افکندند خفقان گرفته بودند.

۲- تشکر می کنیم از دولت احمدی نژاد که هشتصد میلیارد درآمد نفتی را نابود کرد تا دختران ایرانی خود را چون کالای جنسی به کشورهای عربی و چین و حتی تایلند عرضه کنند و دلواپسان عزیز در کار چنج دلارهای چمدانی بودند.

۳- تشکر می کنیم از آقای احمدی نژاد و وزیر خارجه اش که زیر تابلوی خلیج عربی ایستاد و عکس گرفت و دلواپسان در مجلس برایش هورا می کشیدند.

۴- تشکر می کنیم از احمدی نژاد که یازده روز دولت را ترک کرد و در مقابل حرف رهبری ایستاد ولی دلواپسان مردد بودند به کدام سوی نقل مکان کنند و چشمشان روی نامه های فدایت شوم محمود برای بوش و سران اروپا بستند.

۵- تشکر میکنیم از معاون اول رییس جمهور احمدی نژاد و دیگر یارانش که در دادگاه دزدی های بیت المالشان اثبات گردید و دلواپسان نگفتند ما شرمنده ایم.

۶- تشکر می کنیم از وزیر فرهنگ دولت احمدی نژاد که با بیشترین زندانی خبرنگار و روزنامه نگار مواجه شد و دم بر نیاورد و دلواپسان هنوز در پی چنج دلارهای چمدانی بودند.

۷- تشکر می کنیم از وزیر کشور دولت احمدی نژاد که خونین ترین و سخفیف ترین و پر مساله ترین انتخابات تاریخ ایران را برگزار کرد.

۸- تشکر می کنیم از محمود احمدی نژاد که هشتصد میلیارد دلارهای نفتی را به آتش کشید تا رییس جمهور بعدی برای دلخوش کردن مردم پیامک تبریک عید بفرستد.

۹- تشکر می کنیم از وزیر مسکن احمدی نژاد که مسکن مهر را به اقامتگاه های متراکم و حاشیه های امن تولید ناهنجاری های اجتماعی تبدیل کرد و تورم اقتصادی بالای چهل درصدی و رشد چاپ پول چندبرابری را کلید زد.

۱۰- تشکر می کنیم از دولت احمدی نژاد که طعم گردوی ونزویلایی و انگور چینی و غیره را به مذاق ایرانیان آشنا کرد و همزمان بسیاری از مرکبات ایرانی بر درخت ها پوسید.

۱۲- تشکر می کنیم از رییس جمهوری که با تدبیر فریاد می کشید قطعنامه صادر کنید تا قطعنامه دانتان پاره شود ولی افسوس که نیاندیشید رهبری باید بخاطر این فریادها از نرمش قهرمانانه سخن گوید.

۱۳- تشکر می کنیم از احمدی نژاد که هرگز دروغ نمی گفت و همیشه متهورانه به همه می تاخت و هر پرسشی را با پرسش های بیشتری زیر سوال می‌برد.

۱۴- تشکر می کنیم از وزرای دولت احمدی نژاد که بهترین روابط ما با کشورهای عربی را از دولت خاتمی تحویل گرفتند و به درجه تخاصم به وزیر خارجه روحانی تحویل دادند.

۱۵- تشکر می کنیم از دولت احمدی نژاد بخاطر احداث سالن بیست هزار نفری برای دهستان پنج هزار نفری!

۱۶- تشکر میکنیم از دولت احمدی نژاد بخاطر خلق یک پدیده نو اقتصادی جالب بنام رکود تورمی.

۱۷- تشکر میکنیم از عادل ترین حکومت تاریخ ایران از ابتدای خلقت تاکنون که مبلغ سه هزار میلیارد رو به یه نفر هدیه می کنه و همون مبلغ رو به هفتاد و پنج میلیون نفر!

۱۸- تشکر می کنیم از دولت احمدی نژاد که نخستین مقام ارشد دولتی دزد رو بطور رسمی تحویل زندان داد البته بعد از پایان ماموریت دزدی هایش!

۱۹- تشکر می کنیم از همه هوچی گری ها و شعارهای تند و تیزش که تاوانش را ملت دادند و منافعش را دلواپسان.

۲۰ – و همینطور تشکر می کنیم از جماعت دلواپس خفقان گرفته آن سال‌ها که به عربده‌ کش های امروز تبدیل شده‌ اند!!!


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.