تشکل‌های صنفی فرهنگیان: چرا معلمان عدالت‌خواه به جرم فعالیت صنفی در زندان‌اند؟

چهارشنبه, 3ام تیر, 1394
اندازه قلم متن

moalem

تشکل های صنفی فرهنگیان سراسر کشور در نامه ای به نمایندگان مجلس نهم، استیضاح وزیر آموزش و پرورش را دادن نشانی غلط نامیدند و تاکید کردند که اقداماتی از این دست کمترین محبوبیتی برای نمایندگان فراهم نخواهد ساخت و ذره ای از نقدهای فرهنگیان بر عملکرد مجلسیان نخواهد کاست.

به گزارش کلمه، تشکل های صنفی فرهنگیان در نامه خود با اشاره به حبس رسول بداقی، محمود باقری، اکبر باغانی و علیرضا هاشمی به علت فعالیت های صنفی؛ از نمایندگان پرسیده اند: آیا به عنوان نماینده مردم تاکنون از خود یا از مسئولان قضایی پرسیده اید که چرا در این مملکت، فعالیت صنفی، جرم و فعالان صنفی، مجرم تلقی می شوند؟

در این نامه که با امضای ریاست شورای مرکزی تشکل های صنفی فرهنگیان کشور منتشر شده، خطاب به مجلسیان آمده است: اگر نماینده واقعی مردم هستید از مسؤولان قضایی سؤال کنید در کجای دنیا، کسانی که از حوزه آفت زده آموزش و پرورش انتقاد و از حقوق خود و دانش آموزان دفاع کنند باید سالیان سال در زندان بسر برند؟

در بخشی ار از این نامه آمده است: آیا وجود تبعیض و نابرابری در حقوق و مزایا بین کارکنان دولت با فرهنگیان مختص به امسال و این دولت است یا در دولت قبل و سنوات گذشته نیز وجود داشته است؟ اگر این تبعیض ها مختص این دولت نیست، علت سکوت شما در گذشته چه بوده است؟
از: پیک ایران


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.