اجرای قرار کفالت پیمان عارف / سند

یکشنبه, 25ام مرداد, 1394
اندازه قلم متن

peymanaref1-300x191

براساس اخطاریه صادره از سوی شعبه اول اجرای احکام دادسرای ناحیه ۳۳ اوین تهران، مسعود اولیایی فر کفیل پیمان عارف، ملزم به معرفی او به مراجع قضایی شد. در این اخطاریه آمده است که در صورت عدم معرفی پیمان عارف، مورد کفالت به نفع دولت جمهوری اسلامی ایران ضبط خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این خطاریه در حالی صادر می شود که پیمان عارف پیشتر اعلام کرده بود که جهت ادامه تحصیل از کشور خارج شده است.

در همین رابطه پیمان عارف در گفتگو با خبرنگار هرانا اعلام کرد که “من با توجه به محرومیت خود از تحصیل، جهت ادامه تحصیلات تکمیلی از کشور خارج شدم و در آینده قصد بازگشت به ایران را دارم و صدور چنین اخطاریه ای را خارج از انصاف محاکم و دستگاه قضایی ایران می دانم.”

آخرین حکم یک سال حبس پیمان عارف در دی ماه سال گذشته توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر تائید شد. پیش از آن و در خرداد ماه سال ۱۳۹۳، قاضی مقیسه پیمان عارف را در دادگاه بدوی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس محکوم کرده بود.

پیمان عارف دانشجوی ستاره دار دکترای علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس و عضو جبهه ملی ایران است که در سالهای پس از انتخابات ٨٨ پنج بار بازداشت و بیش از دو سال را در زندان گذرانده است.

gheyde kefalat peyman aref


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.