تظاهرات در چند کشور در حمایت از محمد علی طاهری

یکشنبه, 25ام مرداد, 1394
اندازه قلم متن

mohamad-ali-taheri

حلقه نیوز پایگاه خبری طرفداران محمد علی طاهری بنیانگذار عرفان حلقه و طب فرادرمانی اعلام کرد که روز یکشنبه همزمان تظاهراتی در کشورهای مختلف در حمایت از محمد علی طاهری برگزار شده است .

از جمله این تجمعات کشورهای آلمان، استرالیا، سوئد و نروژ شکل گرفت که طی آن طرفداران محمد علی طاهری خواستار ازادی او شدند.

محمد علی طاهری نزدیک به دو سال است که به اتهام افساد فی الارض بازداشت است و اردیبهشت ماه امسال پس از آنکه مدتها شایعه مرگ وی زیر شکنجه از سوی هوادارانش مطرح می شد ، دادگاه انقلاب بدون حضور اعضای خانواده وی و حتی نشان دادن تصویری از دادگاه اعلام کرد که او به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شده است .

صدها تن از هواداران این مدرس عرفان حلقه و طب فرادرمان که به رغم نداشتن تحصیلات آکادمیک روش درمانی اش مورد تایید برخی از مراکز درمانی قرار گرفته است ، با حمل پلاکارد و بعضا سر دادن شعارهایی، حمایت خود را از محمد علی طاهری اعلام کردند و بدین ترتیب خواستار ملاقات عمومی وی و شنیدن خبر سلامتی او از زبان خودش شدند.

بعضی دیگر از تجمع کنندگان در این چند کشور نیز با حمل پلاکاردهایی خواهان آزادی محمد علی طاهری بودند.به گزارش حلقه نیوز این تظاهراتها در راستای دعوت تشکل همبستگی فعالان عرفان حلقه در داخل و خارج از کشور انجام شد که بنا بر بیانیه این ستاد ، سه هدف اصلی را دنبال می کند.

۱- رویت عمومی استاد محمد علی طاهری قبل از هر اقدامی

۲- انتشار کامل فیلم دفاعیات ایشان در دادگاه غیرعلنی ادعایی ۹ اردیبهشت ۹۴

۳- لغو حکم اعدام فقط و فقط پس از رویت عمومی

شهناز نیرومنش، سخنگوی کمپین بین المللی حمایت از محمد علی طاهری مدعی است که محمد علی طاهری زمستان سال گذشته زیر شکنجه جان سپرده است،ولی قوه قضاییه ایران اعلام کرده است که برای وی حکم اعدام صادر شده است.

علیزاده طباطبایی وکیل وی و آذردخت طاهری خواهر آقای طاهری و همچنین مادر وی بارها اعلام کرده اند که او زنده است و اراز امیدواری کرده اند که حکم وی در دادگاه استیناف شکسته شود ، با اینحال حامیان آقای طاهری این اظهارات را فریب حکومت دانسته و می گویند تا قبل از رویت اقای طاهری به اعتراضات خود ادامه می دهند.

لینک اخبار مربوط به شهرهای مختلف و تصاویر مربوط به تجمع:

https://www.halghehnews.com/category/news/interuniversalism/


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.