هاشم خواستار (نماینده ی معلمان در کانون صنفی فرهنگیان خراسان) : سپاه پاسداران فاسد است

سه شنبه, 3ام شهریور, 1394
اندازه قلم متن

hashem khastar

شما همه چیز (قدرت ،تفنگ،ثروت،خبرگزاری) دارید ولی آبرو هم دارید؟؟….در کشوری که رئیس جمهور، اختلاس گر و رمال (دارای هاله ی نور) و معاونان رئیس جمهور، دزد و در زندان و نمایندگان مجلس اسلامی از همان معاون زندانی رشوه گرفته و به تصویب قوانین اسلام ادامه میدهند و …دیگر این تفنگ ها و موشک ها وسانتریفیوژ ها و… به درد چی میخورد؟

بتاریخ جمعه ۳۰ مرداد ۹۴ خبرگزاری نسیم وابسته به سپاه پاسداران مطالبی واهی بر علیه همکارانمان و بخصوص اسماعیل عبدی (الف-ع) جهت تشویش اذهان عمومی معلمان انتشار داده که نه خانواده و نه وکیل هنوز از محتویات پرونده هیچگونه اطلاعی ندارند و این حکایت از رابطه ی تنگاتنگ بازجویان سپاهی با خبرگزاری نسیم دارد که ضمن محکوم کردن تمامی اتهامات این نشریه ی وابسته به ارگان امنیتی لازم است جهت روشن شدن اذهان فرهنگیان مطالبی را بیان و از همکاران بخواهم که با تما م توان ا زهمکاران زندانی دفاع وسکوت نکرده که این قصه سری دراز دارد.

۱-رئیس جمهور قبلی محمود احمدی نژاد همان که مقام معظم رهبری به او نزدیکتر بود ند کدام نهاد را برادران قاچاقچی نامید؟؟

۲- رئیس جمهور روحانی گفت :اگر اسلحه وپول وخبر گزاری در دست نهاد یا فردی جمع شود(به مضمون) اگر ابوذر و سلمان هم باشد فاسد میشود. چه نهادی در ذهن ملت با این مشخصات تداعی شد که فرمانده ی سپاه بیان داشت منظور رئیس جمهور سپاه نبوده است.
۳- شما همه چیز (قدرت ،تفنگ،ثروت،خبرگزاری) دارید ولی آبرو هم دارید؟؟فراموش کرده ویا قدرت شما را کور وکر کرده است که نمی دانید قدرت کسانی دارند که در دلهای مردم جای دارند.

۴- اقای جلال الدین فارسی ایدئولوگ اصول گراها(که به جای کبک ادم شکار میکند.)در رژیم شاه کتابی به نام تکامل مبارزه ی ملی نوشته است.در ان کتاب که بیش از ۴۰ سال پیش خوانده ام جمله ی معروفی دارد که قبل از انقلاب کبیر فرانسه بر سر درب کافه ها نوشته بودند:ورود سگ و ارتشی (نماد قدرت لویی شانزدهم)به داخل کافه ممنوع. چرا پاسداران بیش از ده سال است که با لباس نظامی در مجامع عمومی از جمله کوچه وخیابان ظاهر نمی شوند؟؟

۵- در کشوری که رئیس جمهور، اختلاس گر(هنوزدر زمان تصدیش در شهرداری تهران تکلیف ۳۳۰ میلیارد مفقود ویا سرقت شده را روشن نکرده ) و رمال(دارای هاله ی نور) و معاونان رئیس جمهور،دزد و در زندان ونمایندگان مجلس اسلامی از همان معاون زندانی رشوه گرفته وبه تصویب قوانین اسلام ادامه میدهند.و …دیگر ان تفنگها و موشکها وسانتریفیوژ ها و… به درد چی میخورد؟آهنش برای ذوب وچوبش برای اتش کردن تنور وپلاستیکش برای بازیافت خوب است.

۶- مگرماندلاها ونهروها وگاندی ها وبازرگان ها وسحابی ها ومصدق هاو …چطور قهرمان شدند ؟به غیر از اینکه با قدرت فاسد حاکم در افتاده وبارها به زندان افتادند؟وشما امثال بداقی ها عبدی ها و باغانی ها و باقری ها (اخیرا ازاد شده) و هاشمی ها و ..را به زندان انداخته ومیخواهید که قهرمان نشوند؟خیلی اشتباه میکنید وخیلی ساده هستید که شاید به سادگی شما در هیچ کجای دنیا پیدا نشود.فرهنگیان زندانی به معلمان درس مقاومت داده ودر قلب تک تک معلمان جای دارند.

۷- شما چون تفنگ وخبر گزاری وثروت وقدرت دارید هر کار بخواهید انجام می دهید.انوقت ایدئو لوگ های شما در نمازجمعه به مردم هشدار میدهند که فتنه ی بزرگ در راه است.اگر غیر از این باشد باید به افرینش خداوند شک کرد.ولی خداوند عادل است هر چه بکارید همان درو میکنید.مردم عراق در تظاهرات خیابانی خواهان محاکمه وحتی اعدام نوری المالکی نخست وزیر سابق عراق شده که متهم به فساد مالی وکشتار مردم عراق شده وفعلا در ایران که شاید دیگر به عراق برنگرددبه سر می برد. فاعتبرو یا اول الابصار پس عبرت بگیرید ای صاحب دیدگان!

۸- امام علی در زمان خلافتش در کف دست برادر کورش عقیل به علت زیاده خواهی از بیت المال اتش و زمانیکه با شمع روشن در بیت المال بود وفردی به او مراجعه کرد شمع را خاموش که شمع بیت المال نباید در موارد خصوصی روشن باشد. ودر جمهوری اسلامی دکتر مهدی خزعلی بار ها دزدیهای کلان ایت الله مهدوی کنی وایت الله شیخ محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان قبلی وفعلی را در سطح وسیع افشا کرد.همان مجلسی که قرار است بر کار رهبری نظارت و رهبر تعیین کند.در چنین شرایطی مسلما معلمانی که برای احقاق حق همکارانشان به زندان افتاده در قلب معلمان جای گرفته وکدام معلم است که معلمان زندانی رسول بداقی واسماعیل عبدی وعلی اکبر باغانی و سید محمود باقری (اخیرا ازاد شده.)وعلیرضا هاشمی و…را نشناخته وبه نیکی از انها یاد نکند؟

۹-قبلا اقای محمد نوریزاد افشائ کرده که مجتبی خامنه ای ۸۰۰ میلیون تومان از شهرام جزایری رشوه گرفته و اخیرا هم مهدی هاشمی رفسنجانی از اختلاس ها ی کلان اقا مجتبی پرده بر داشته وهر دو نفر حاضر هستند در دادگاه علنی پاسخگوی اتهام های زده شده باشند. پس اگر انها در یک دادگاه علنی و عادلانه محاکمه نشوند مسلما مردم در درستی اتهامات شک نخواهند کرد.

۱۰- کل خاور میانه که آتش گرفت و سکوت مرگبار حاکمان فاسد شکست از خود سوزی محمد بو عزیزی در اثر سیلی خوردن و جمع آوری بساطش از خیابان توسط یک کارمند شهرداری در یکی از شهرهای تونس می باشد. پس برادران…یواشششششششششششششششششششششششش

۱۱-با فرض اینکه امثال اسمعیل عبدی و…و اینجانب سید هاشم خواستار به استناد نوشته ی روز نامه ی خراسان وقت (معلم جریان فتنه و دوست تقی رحمانی)سوئ استفاده گر بوده و میخواهیم تحت پوشش فعالیت های صنفی معلمان به نیات سیاسی خود برسیم.لطف کنید حقوق معلمان را به کمال وتمام پرداخت کنید تا این ابزار از امثال ما سوئ استفاده گران گرفته شود.

۱۲- خدایا به انها که عقل دادی چی که ندادی وبه انها که عقل ندادی چی دادی؟ (خواجه عبد الله انصاری)

سید هاشم خواستار، نماینده ی معلمان در کانون صنفی فرهنگیان خراسان


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.