تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان!

پنجشنبه, 7ام آبان, 1394
اندازه قلم متن

daneshgah-behbahan
روز ۵ آبان، تجمعی اعتراض آمیز با حضور جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان، در فضای باز این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ۶ آبان موج چهارم، در این تجمع که روبروی ساختمان مرکزی (حوزه ی ریاست) این دانشگاه برگزار شد، دانشجویان و شورای صنفی به وضع بد اینترنت دانشگاه معترض بودند.

یکی از دانشجویان معترض، در سخنانی کوتاه عنوان داشت: وضعیت بد اینترنت دانشگاه، نزدیک به دو سال است که گریبان گیر دانشجویان شده است به شکلی که حتی، قادر به ارسال متن برای هم دانشگاهی خود از طریق ایمیل را هم نداریم و اگر این امکان هم فراهم شود، باید دقایق زیادی را صرف این موضوع بکنیم!

دانشجوی دیگری گفت: بنده ۴ ترم در این دانشگاه هستم و در این دو سال (۴ ترم)، این مشکل وجود داشت و دارد و با توجه به رفت و آمدهای مسئولین شورای صنفی قبلی و فعلی و نمایندگان دانشجویان، متاسفانه این مشکل بر طرف نشده است!

این تجمع که نزدیک به یک ساعت به طول انجامید، با حضور معاونت دانشجویی و مسئول مرکز حراست دانشگاه، و شنیدن سخنان معترضین و قول مرتفع نمودن این مشکل از سوی مسئولین به پایان رسید.

اما نکته ی قابل توجه در این تجمع، تهدید معترضین از سوی مسئولین دانشگاه با این عنوان که “چون بار اول است می گذریم، و در صورت تکرار، کمیته ی انضباطی می شوید” بود!؟

این تهدید در حالی در خصوص موضوعی به این سادگی بیان می شود که لازمه ی وجود اینترنت با کیفیت در هر دانشگاهی، لازم و مهم است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. همش حقیقته من دانشجوی اونجا بودم.تهدیدای بدتر هم بوده