احمد خاتمی: حادثه جانگذاز عاشورا معلول حضور نفوذی‌ها در بالاترین عرصه تصمیم گیری جهان اسلام بود

شنبه, 16ام آبان, 1394
اندازه قلم متن

سایت ملیون ایران: کامپاین خامنه ای برای مقابله با “نفوذی” ها دامن صدر اسلام را هم گرفت. به ادعای احمد خاتمی “نفوذی ها” در  صدر اسلام هم نفوذ کرده بودند. نمونه ای از آنکه حاکمیت برای پیشبرد اهداف خویش حاضر است صدر اسلام را نیز مورد سوال قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر رهبر معظم انقلاب در اولین سخنرانی خود پس از کش و قوس‌های توافق هسته‌ای، زاویه‌ای جدید از راهبرد دشمن و هشداری جدی را درخصوص مساله برجام با عنوان «نفوذ» مطرح کردند و فرمودند: «امریکایی ها می خواهند از توافقی که هنوز نه در ایران و نه در امریکا تکلیفش و رد یا قبول شدنش معلوم نیست، وسیله ای برای نفوذ در ایران بسازند اما ما این راه را قاطعانه بسته ایم و با همه توان بالای خود، اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و یا حضور سیاسی در ایران را به امریکایی ها نمی‌دهیم.»

«آیت‌الله سیداحمد خاتمی» عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران با اشاره به هشدار رهبر انقلاب در ارتباط با نفوذ دشمن گفت: «من بر این باورم که حادثه جانگذاز عاشورا معلول حضور نفوذی‌ها در بالاترین عرصه تصمیم گیری جهان اسلام بود.»

وی در گفتگویی تفصیلی با خبرگزاری مهر تصریح کرد: «تاریخ می‌گوید مستشارهای دولت یزید از “روم” بودند؛ روم آن روز آمریکای کنونی است. اصلا کسی که به یزید پیشنهاد داد ابن زیاد را در حاکمیت کوفه قرار بده “سرجون” نامسلمان بود؛ بنابراین خطر نفوذ، خطری جدی است.»


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.