بیانیه سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور : کشتار پاریس توسط داعش را بشدت محکوم میکنیم!

شنبه, 23ام آبان, 1394
اندازه قلم متن

logosazemanha

حمله وحشیانه تروریست های داعش در پاریس که بیش از ۱۲۰ کشته و ۲۰۰ مجروح به جای گذاشت، نمونه ایست از آنچه که در خاور میانه تحت عنوان دفاع از دین به امری روزمره تبدیل شده است. بنیادگرایان اسلامی از انسانهای متمدن و طرفدار آزادی و رفاه نفرت دارند، آنها را مانعی در راه تحقق اهداف خود می پندارند و در جنایاتی که مرتکب میشوند اصل را بر این قرار میدهند که هرچه تعداد قربانیان بیشتر، بهتر. آنها در این خیال خام بسر میبرند که با ایجاد وحشت بیشتر در میان جهانیان، سریعتر به هدف خود که ایجاد یک حکومت اسلامی جهانی است نائل میشوند.

مردم ایران ۳۷ سال است با جنایاتی که در ایران و خارج از آن تحت نام دفاع از دین صورت گرفته درگیر بوده اند. جمهوری اسلامی با همین استدلال داعش به کشتارهائی مانند قتل عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷، قتل عناصر سرشناس اپوزیسیون مانند پروانه و داریوش فروهر، دکتر کاظم سامی در داخل و ترور بیش از ۶۰ عنصر مخالف رژیم در خارج از کشور دست زده و دکتر شاپور بختیار و دکتر عبدالرحمن برومند را در پاریس، دکتر عبدالرحمان قاسملو را در وین، صادق شرفکندی را در برلین و فریدون فرخزاد را در بن (آلمان) به قتل رسانیده است. با توجه به جنایاتی که تفاوت چندانی با اعمال تروریستی داعش ندارد، تسلیت جمهوری اسلامی به آقای فرانسوا اولاند بدون اشاره به گذشته جمهوری اسلامی میتواند به عنوان دورویی و ریاکاری تلقی شود.

کشتار پاریس و اقدامات مشابه آن با هیچ استدلال سیاسی قابل توجیه نیست و سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور جنایت هولناک پاریس را در کنار سایر اقدامات مشابه بنیادگرایان اسلامی به عنوان جنایت علیه بشریت، آزادی و دموکراسی محکوم میکند. ما در این لحظات غم انگیز فقدان فرزندان، همسران و دیگر کسانی که قربانی شده اند را به خانواده های ایشان و ملت فرانسه تسلیت میگوئیم و امیدواریم که نیروهای طرفدار صلح و دموکراسی در خاورمیانه بتوانند هرچه زودتر نقطه پایانی بر تروریسم اسلامی این منطقه بگذارند تا صلح، دموکراسی و عدالت احتماعی پیروزی خود را در کشورهای آن جشن بگیرد.

سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور
۲۳ آبان ۱۳۹۴ برابر ۱۴ نوامبر ۲۰۱۵
info@iranazad.info
http://www.iranazad.info


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

۲ نظر

  1. هموطن گرامی
    با تشکر فراوان از توجه و نظرات ارسالیتان نامه شما برای مسئولان سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور ارسال شد .
    لطفا منتظر پاسخ باشید
    با آرزوی موفقیت
    سایت ملیون ایران

  2. ملیون گرامی
    همه ما میدانیم که وضعیت فعلی ناشی از چیست.
    من به عنوان یک شهروند به خود حق میدهم که از ریشه دارترین حزب این سرزمین کهن مان که نام دکتر مصدق بر آن نقش بسته سوالاتی بکنم.
    چرا جبهه ملی این قدر مهجور شده است ؟ به کامنت های ارسالی نگاه بفرمایید.چند نفر در روز از سایت بزرگترین ، موقرترین ، ریشه دارترین و میهنی ترین حزب ایران زمین دیدن میکنند ؟ چرا اینگونه است ؟
    آیا نشر چند خبر وظیفه حزب است ؟ پس وظیفه جراید چیست ؟ وظیفه سایت های خبری چیست ؟
    آیا نباید در ۳۷ سال گذشته جبهه ملی به ایجاد همبستگی بین احزاب سیاسی دیگر از طریق برگزاری جلسات مداوم ، تهیه و تنظیم برنامه های مشترک ، هدایت جنبش های داخلی که بی انقطاع ادامه داشته و دارد اقدام میکرد ؟
    آیا نباید جبهه ملی با گذشت ترین حزب سیاسی ( که اگر مصدق امروز بود قطعا” همین کار میکرد ) به جای زنده نگه داشتن اختلافات گذشته که دهه ها پشت سر گذاشته ، می بود ؟
    آیا به صرف دادن چند بیانیه کار حزبی تمام شده است ؟
    آیا نباید برنامه ای برای دانشگاهها ، ادارات ، مدارس ، اصناف ، اتحادیه ها و … ارائه میکرد ؟
    آیا از پناسیل های این حزب بزرگ ، از تاریخ پر افتخارش ، از ارزش های ملی و انسانیش تا کنون حتی درصد کمی استفاده کرده اید ؟
    تعریف حزب چیست ؟ تعریف سیاست چیست ؟ مگر جبهه ملی یک حزب سیاسی نیست ؟
    گرامیان از جوانان فاصله گرفته اید ، از مردم فاصله گرفته اید ، از دانشگاه فاصله گرفته اید از احزاب دیگر که امروز نیاز شدید به یک حزب ملی برای متحد شدنشان دارند ، فاصله گرفته اید ، چه میخواهید بکنید ؟