ممانعت از بستری شدن ابوالقاسم فولادوند علی رغم اعزام به بیمارستان

دوشنبه, 25ام آبان, 1394
اندازه قلم متن

abolghassem fouladvand

روز گذشته و علی رغم اعزام ابوالقاسم فولادوند، زندانی سیاسی محبوس در زندان رجائی شهر کرج به بیمارستان، با دستور مدیریت بیمارستان از بستری شدن وی ممانعت به عمل آمده و او پس از ساعاتی به زندان بازگشت.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز گذشته ابوالقاسم فولاوند، زندانی سیاسی محبوس در زندان رجائی شهر کرج جهت انجام عمل فتق به بیمارستان امام خمینی تهران اعزام شد، اما مدیریت بیمارستان به این دلیل که سازمان زندان ها و زندان رجائی شهر به بیمارستان بدهی دارد و قرار داد بین این دو نیز تمام شده، اقدام به ممانعت از بستری کردن این زندانی سیاسی نمود و وی پس از ساعاتی به زندان بازگردانده شد.

بنا بر همین گزارش، این زندانی سیاسی بنا بر دستور پزشک همین بیمارستان برای انجام عمل جراحی به زندان فراخوانده و بستری شده بود.

پیشتر نیز بارها اخباری مبنی بر عدم موافقت دادیاری زندان و یا رئیس زندان با اعزام این زندانی سیاسی برای درمان به بیمارستان منتشر شده است.

ابوالقاسم فولادوند، ۵۲ ساله، به اتهام «بغی از طریق عضویت در سازمان مجاهدین خلق» به ۱۵ سال حبس تعزیری و به اتهام «توهین به رهبری» به ۲ سال حبس تعزیری و به دلیل شرکت در اعتراضات سال ۱۳۸۸ و اتهام «اخلال در نظم عمومی» به یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.

۱۸ سال حبس تعزیری برای این راننده تاکسی ساکن شهریار در حالی صادر شده است که این زندانی سیاسی مدت یک سال و شش ماه نیز در دههٔ ۶۰ به همین اتهام در زندانهای جمشیدیه و قزل‌حصار به سر برده است.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.