بازداشت چند ساعته حمید رحمتی، عضو کانون صنفی معلمان اصفهان

چهارشنبه, 25ام آذر, 1394
اندازه قلم متن

dastgiri

حمید رحمتی، عضو کانون صنفی معلمان اصفهان، در حال تحصن در مقابل اداره آموزش و پرورش شهرضا، روز گذشته بازداشت و پس از ساعاتی به قید کفالت آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، صبح دیروز سه شنبه ۲۴ آذرماه، حمید رحمتی از اعضای کانون صنفی معلمان اصفهان که در اعتراض به عدم رسیدگی به وضعیت محمود بهشتی سخن گوی کانون صنفی معلمان ایران در مقابل اداره اموزش و پروش شهر رضا تحصن و اعلام اعتصاب غذا کرده بود، دستگیر و پس از ساعاتی به قید کفالت آزاد شد.

حمید رحمتی از جمله معلمانی است که در اعتراضات صنفی سال ۸۵ بازداشت شده و از استان اصفهان به استان مازندران تبعید گردید. وی در تبعید درمسیر تردد میان محل کارو محل سکونت و در نتیجه تصادف دچار سانحه شد و مدتها درکما بود. بیماری وی به گونه ای است که هنوز و پس از گذشت زمان از آت تصادف همچنان با عوارض آن دست به گریبان است.

به گزارش منابع هرانا، حمید رحمتی پیش از بازداشت در یادداشتی نوشته بود که در حمایت از معلم زندانی محمود بهشتی تحصن کرده است.

محمود بهشتی لنگرودی، معلم زندانی که از بیست روز قبل در بند هشت زندان اوین اعلام اعتصاب غذا کرده بود نیز بعد از ظهردیروز به مرخصی اعزام شد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.