اعتراض اصولگرایان به برگزاری کارناوال تئاتر در رشت

چهارشنبه, 16ام دی, 1394
اندازه قلم متن

teater-dar-rasht
شهرداری «رشت» ۱۲ دی ماه به مناسبت «روز رشت» جشنی با شرکت شماری از جوانان دختر و پسر برگزار کرده که این برنامه با اعتراض گروهی از روحانیون و فعالان سیاسی و فرهنگی اصول‌گرا مواجه شده است.

به گزارش سایت محلی «کاسپین»٬ سعید مهدوی٬ مسئول سابق نهاد رهبری در دانشگاه‌های گیلان روز دوشنبه (۱۴ دی) گفته «در روز رشت مانور گناه راه انداخته و دختران ما به رقص پرداخته‌اند.»

teater-dar-rasht2
سایت‌های تندرو می‌گویند در این جشنواره تئاتر «حرکت‌های عجیب و غریب، پوشش‌های کاملا نامتعارف و آرایش‌های آن‌چنانی» برگزار شده است

محمود باقری‌ خطیبانی٬ عضو شورای شهر رشت نیز به سایت محلی «در گیلان» گفته «در روزی که علامه النمر به شهادت رسید، مسئولان برگزاری همایش روز رشت به شادی و سرور» پرداخته‌اند.

teater-dar-rasht3
برخی سایت‌های اصول‌گرا نیز با انتشار تصاویری از این جشن نوشته‌اند که در شهر رشت «مانور و کارناوال گناه» برگزار شده است.

سایت «هشت دی» نیز در گزارشی به انتقاد از برگزاری چنین مراسمی پرداخته و از مسئولان شهرداری رشت خواسته در این خصوص توضیح دهند.

سایت «گیلان آنلاین» هم نوشته این برنامه با «حرکت‌های عجیب و غریب، پوشش‌های کاملا نامتعارف و آرایش‌های آن‌چنانی» برگزار شده است.

teater-dar-rasht4
برخی رسانه‌های اصولگرا می‌گویند شرکت‌کنندگان ماسک‌های غربی به صورت خود زده‌اند

به نوشته این سایت «اختلاط راحت دختر و پسر، رقاصی و حرکات موزون، استفاده از ماسک‌هایی که در جشن‌های خاص غربی مورد استفاده قرار می‌گیرد» بخش دیگری از این برنامه بوده است.

مسئولان شهرداری رشت این برنامه را بزرگ‌ترین کارناوال نمایشی ایران معرفی کرده‌اند که در آن ۲۲ گروه نمایشی حضور داشته‌اند.
از: رادیو فردا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.