نامه هما ناطق به کیهان لندن: خودم کردم که لعنت برخودم باد! - Wednesday, 6th January, 2016 اندازه قلم متن Share this: Share on X (Opens in new window) X Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Related به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید برچسبها: خوئم کردم که لعنت بر خودم باد, هما ناطق