جمهوری اسلامی قتلگاه انسان: زندانی عقیدتی اهل حق فردین حسینی به صرف دفاع از اعتقادات خویش به دار آویخته شد

سه شنبه, 6ام بهمن, 1394
اندازه قلم متن

fardin hosseini

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » زندانی عقیدتی فردین حسینی از اهل حق و از پیروان نور علی الهی پس از بیش از ۶ سال زندان و شکنجه وحشیانه به صرف اینکه از اعتقادات خویش دفاع می کرد با اتهامات دروغین به دار آویخته شد.

زندانی عقیدتی فردین حسینی در پاییز سال ۱۳۸۸ طبق روال معمول هنگامی که عازم کار خویش بودمورد یورش مامورین وزارت اطلاعات قرار گرفت وی را دستگیر و به سلولهای انفرادی بند سپاه که در دست بازجویان وزارت اطلاعات می باشد بردند و بلافاصله او را تحت شکنجه های وحشیانه و رفتارهای غیر انسانی قرار دادن و به منظور گرفتن اعتراف دختر و همسر و سایر اعضای خانواده را دستگیر و مورد اذیت و آزار قرار دادند و به زندانی عقیدتی فردین حسنی می گفتند تنها با اعتراف کردن به آنچه که ما می گوییم آنها را آزاد می کنیم. ماموران وزارت اطلاعات همچنین تعداد زیادی از پیروان نورعلی الهی را در آن زمان دستگیر کردند.

زندانی عقیدتی فردین حسینی دائم از زندانی به زندان دیگر منتقل می شد و در آن زندانها مانند زندان قم، زندان کرمانشاه، زندان مرکزی کرج و سایر نقاط دیگر در سلولهای انفرادی تحت شکنجه های قرون وسطایی قرار می گرفت سعی و تلاش بازجویان این بود که با کسی در ارتباط قرار نگیرد تا وقعیتهایی که بر این زندانی عقیدتی روا داشته شده بود افشا نشود.

زندانی عقیدتی فردین حسینی در طی مدتی که در زندان مرکزی کرج بود استمداد نامه ای به دکتر احمد شهید و سایر مراجع بین المللی ارسال نمود و تقاضای کمک کرده بود اما متاسفانه فریاد رسی که او را نجات دهد نبود تا اینکه به دار آویخته شد.

سایتها و روزنامه های وابسته به وزارت اطلاعات با افترا و دروغ به این زندانی عقیدتی اتهامی ناروا وارد نموده اند که کذب محض می باشد. دلیل این مسئله این بود که او بارها خواستار یک دادگاه علنی با حضور رسانه ها تا واقعیتهایی که بر او گذشته است را بیان کند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، صدای این زندانی عقیدتی را در اختیار دارد که به شکنجه های وحشیانه و فشارهای طاقت فرسا علیه خودش فرزند و همسرش و پیروان نورعلی الهی را در آن بطور مبسوط تشریح می کند و اتهاماتی که به او نسبت داده بودند را کذب محض اعلامی کند. صدای این جانباخته راه آزادی عقیده بزودی انتشار خواهد یافت و به تمام مراجع بین المللی ارسال خواهد گردید.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران اعدام جنایتکارانه و ضدبشری زندانی عقیدتی اهل حق و از پیرو نورعلی الهی را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام و شکنجه و سرکوب خونین مردم ایران خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۶ بهمن ۹۴برابر با۲۶ ژانویه۲۰۱۶


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید