درآمد ۲۰ تا ۲۵ میلیارد دلاری پتروشیمی ها رفت

Friday, 29th January, 2016
اندازه قلم متن

iran_petrochemical

یادداشت وارده: خبرهای رسیده از ایران حاکی از آن است که اکثر پتروشیمی های ایران به بخش های خصوصی (به شبه دولتی ها) واگذار شده است و درآمد های سالیانه ۲۰ الی ۲۵ میلیارد دلاری آن از جیب ملت ایران پرید!

این بخش ها خوراک خود را از دولت خیلی ارزان دریافت می کنند و محصولات خود را به قیمت های بین المللی می فروشند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.