تشدید فشارها و اذیت و آزار زندانیان در زندان گوهردشت کرج

جمعه, 14ام اسفند, 1394
اندازه قلم متن

zendan gohardasht

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » به منظور تحت فشار قرار دادن زندانیان سیاسی و عادی زندان گوهردشت زندانبان ولی فقیه اقدام به قطع آب گرم حمام ها و وسایل گرمایشی نمودند.

در طی چندین روز گذشته زندانیان سیاسی و عادی از داشتن آب گرم برای استحمام ووسایل گرمایی در بندها محروم می باشند و زندانیان در هوای سرد زمستانی قادر به استحمام با آب سرد نیستند و تحت فشارهای مستمر زندانبانان می باشند.

زندانیان سیاسی و عادی زندان گوهردشت کرج بارها به زندانبانان مراجعه نمودند و علت قطع بودن آب گرم و خاموش بودن شوفاژها شدند اما زندانبان از پاسخگویی طفره می روند و هر روز به زندانیان وعده اینکه این مشکل حل می شود را می دهند اما تا به حال هیچ اقدام جدی در این باره صورت نگرفته است.
زندانیان زندان گوهردشت کرج همچنین از عدم درمان جدی و تامین دارو شدیدا رنج می برند آنها همچنین از ازدحام بیش از حد ، وضعیت بسیار بد بهداشتی در رنج می باشند.

فشارها و اذیت و آزارها بدستور بازجویان وزارت اطلاعات صورت می گیرد و توسط زندانبان ولی فقیه به اجرا در می آید.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، تشدید فشارها و اذیت و آزرها علیه زندانیان در زندان گوهردشت کرج را محکوم می کند و از گزارشگر ویژه و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به سرکوب و اذیت و آزار زندانیان در ایران اقدام نماید .

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ برابر با ۰۴ مارس ۲۰۱۶

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.