۴ ماه معوقات مزدی کارگران آب معدنی داماش

پنجشنبه, 27ام اسفند, 1394
اندازه قلم متن

damash

۴۰ کارگر«آب معدنی داماش» درحالی به استقبال سال نو می‌روند که چهار ماه دستمزد و عیدی قانونی پایان سال خود را دریافت نکرده‌اند.

یکی از کارگران کارخانه «آب معدنی داماش» در تماس با ایلنا از تعویق ۴ماه دستمزد و عیدی ۴۰ کارگر این کارخانه خبر داد و گفت: کارفرما بدون پرداخت مطالبات پایان سال کارگران در آستانه سال نو، تولید آب معدنی را از سه ما ه قبل به دلیل نداشتن منابع مالی کافی برای تهیه مواد اولیه متوقف کرده است.

این کارگر که نخواست نامش فاش شود؛ گفت: شرکت آب معدنی داماش اولین شرکت احداث شده توسط گروه سرمایه‌گذاری امیر منصورآریا در بخش عمارلوی شهرستان رودبار است که پس از ماجرای اختلاس ۳ هزار میلیاردی و مصادره شرکت‌های متهم اصلی پرونده در دی ماه سال ۹۱ با ۱۴۲ کارگر تعطیل شد و سرانجام اردیبهشت ماه سال جاری بعد از سه سال وقفه با نظارت قوه قضائیه فعالیت خود را با ۴۰ کارگر از سر گرفته است.

این کارگر افزود: آنچه باعث تاخیر در تامین منابع مالی کارخانه شده است طولانی شدن روند پرداخت و دریافت اعتبارات مالی کارخانه است و درحال حاضر علاوه بر چهارماه دستمزد، عیدی نیز دریافت نکرده‌ایم.

این کارگر در بخش پایانی سخنان خود گفت: به هر حال از مسئولان محلی و کشوری انتظار می‌رود با حساسیت بیشتری وضعیت این شرکت را مورد نظر داشته و با اقدامات پیشگیرانه از تعطیلی دوباره آن جلوگیری کنند تا این شرکت به سرنوشتی مشابه سابق دچار نشود.
be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.