جمهوری اسلامی قتلگاه انسان: رژیم ولی فقیه یک زندانی را در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخت

شنبه, 4ام اردیبهشت, 1395
اندازه قلم متن

na be edam

بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » صبح امروز حداقل یک زندانی در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شد.

روز شنبه ۴ اردیبهشت ماه زندانی جواد سنجی ۲۵ ساله که ۵ سال در بند ۸ زندان مرکزی زاهدان زندانی بود در یک اقدام قرون وسطایی به دار آویخته شد. این زندانی به اتهام داشتن مواد مخدر اعدام گردید.

این زندانی را روز پنجشنبه ۲ اردیبهشت ماه به سلول انفرادی بند قرنطینه شکنجه گاه زندان مرکزی زاهدان منتقل و همزمان تمامی ارتباطات زندان را قطع نمودند.

در طی روزهای اخیر، رژیم ولی فقیه مجددا موجی از اعدام در زندانهای مشهد، زندان اصفهان( اعدام ۵ زندانی) ، زندان گوهردشت کرج( ۸ زندانی)، زندان رشت و سایر زندان ها به راه انداخته است.

رژیم ولی فقیه برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه و تن ندادن به خواسته های به حق اقشار مختلف مردم ایران که بطور روزانه دست به اعتصاب و اعتراض می زنند موج جدید اعدام های ضدبشری را شروع نموده است. سیاست اعدام و سرکوب خونین مردم ایران توسط آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم تعیین می شود و این سیاست ضدبشری و قرون وسطایی توسط آخوند صادق لاریجانی جنایتکار علیه بشریت که در لیست بین المللی ناقضین حقوق بشر در ایران است مورد تایید و دستور اجرای آن را صادر می نماید.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام های جمعی و مستمر در زندانهای آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم به منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام و سرکوب خونین مردم ایران و کشتار در منطقه خواستار ارجاع پرونده آخوند علی خامنه ای جنایتکار علیه بشریت و جنایتکار جنگی و آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ برابر ۲۳ آوریل ۲۰۱۶

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.