به تعویق انداختن چندین باره درمان فعال کارگری در آخرین لحظات

شنبه, 1ام خرداد, 1395
اندازه قلم متن

Behnam-ebrahim zadeh

بنابه گزارش رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» درمان فعال کارگری و حقوق کودکان درآخرین لحظات به تعویق افتاد و چندین ساعت در بیمارستان از غذاو آب نوشیدنی محروم بود.

روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه صبح زود، فعال کارگری و کودکان زندانی بهنام ابراهیم زاده از زندان خارج و به بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی موسوم به خمینی تهران منتقل گردید و پس از مدتی انتظار طبق شیوه معمول و همیشگی به وی گفته شد که درمان وی به زمان دیگری موکول شده است.او از ساعت ۱۲:۰۰ تا ساعت ۲۱:۰۰ در بیمارستان در انتظار انتقال به زندان بسر برد.

در طی این مدت فعال کارگری و کودکان، زندانی بهنام ابراهیم زاده از غذا خوردن و نوشیدن آب محروم بود و تحت فشارهای شدید روحی و رفتارهای غیر انسانی قرار داشت.

سپس حوالی ساعت ۲۱:۰۰ از بیمارستان به زندان منتقل و حوالی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد وارد زندان گردید.

یکی از شیوه های معمول و غیر انسانی بازجویان وزارت اطلاعات علیه زندانیان سیاسی بیمار که به بیمارستان منتقل می شوند از زمان خارج شدن از زندان تا زمان برگشت از خوردن غذا و نوشیدن آب محروم می باشند. این فشارها و اذیت و آزارها به این منظور است که زندانیان سیاسی بیمار از انتقال به بیمارستان خوداری کنند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، انتقال زندانیان سیاسی بیمار به بیمارستان و در آخرین لحظات بدستور بازجویان وزارت اطلاعات به تعویق انداختن درمان آنها به زمان دیگری و همچنین عدم دسترسی آنها به غذا و آب نوشیدنی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات لازم برای پایان دادن به اعمال غیر انسانی علیه زندانیان سیاسی در ایران است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
اول خرداد ۱۳۹۵ برابر ۲۱ می ۲۰۱۶

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.