جعفر عظیم زاده، فعال کارگری در ۵۱ مین روز اعتصاب غذا دچار خونریزی روده و بی حسی سر و دستانش گردید

شنبه, 29ام خرداد, 1395
اندازه قلم متن

azimzadeh

بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فعال کارگری جعفر عظیم زاده در ۵۱ـ مین روز اعتصاب غذا که در وضعیت بسیار وخیمی بود ، دچار خونریزی روده و بی حسی قسمتی از سر و دستهایش گردید و با اصرار خانواده به بیمارستان سینا منتقل شد.

روز شنبه ۲۹ خرداد ماه فعال کارگری جعفر عظیم زاده که در ۵۱ ـ مین روز اعتصاب غذا بسر می برد و در شرایط وخیم جسمی است با فشارهای مستمر خانواده و دوستانش و با قرار قبلی به منظور درمان کلیه و مثانه اش به بیمارستان سینا منتقل گردید. او در طی چند روز گذشته دچار بی حسی مقطعی بخشی از سر و دستانش و خونریزی روده شده است و شنوایی وی به حدی کاهش یافته است که بخوبی قادر به تشخیص صداها نیست و همبندیانش باید با صدای بلند با او صحبت کنند تا متوجه حرفهای آنها شود. از طرفی دیگر وضعیت کلیه و مثانه وی بسیار حاد شده است و از دردهای طاقت فرسا در ناحیه کلیه شدیدا در رنج است.

یکی از شیوه های ضدبشری بازجویان وزارت اطلاعات برای دفع فشارهای بین المللی و داخلی این است که فرد را به بیمارستان منتقل می کنند و پس از ساعتها انتظار و فشارهای روحی ، تشنگی و گرسنگی بدون درمان به زندان بازمی گردانند .بازجویان وزارت اطلاعات با بایکوت این زندانی سیاسی در حال اعتصاب غذا سعی دارد که او را به نقطه غیر قابل برگشت و یا بسوی حذف فیزیکی بکشاند.

فعال کارگری جعفر عظیم زاده ۱۰ اردیبهشت ماه بمنظور برآورده شدن خواسته های به حق و انسانی خویش دست به اعتصاب غذا زد. خواسته های او به قرار زیر می یاشد:
۱ ـ برداشته شدن اتهامات اقدام علیه امنیت از روی پرونده های فعالین صنفی
۲ ـ آزادی عمل تشکلهای مستقل صنفی معلمان و کارگران.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اقدامات غیر انسانی بازجویان وزارت اطلاعات به منظور حذف فیزیکی این زندانی سیاسی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات عاجل برای ممانعت از حذف فیزیکی این زندانی سیاسی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ برابر ۱۸ ژون ۲۰۱۶

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.