نامه محمد مهدوی فر به سردار سلیمانی

پنجشنبه, 3ام تیر, 1395
اندازه قلم متن

جناب سردار سلیمانی فرماندهی محترم سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سلام و عرض احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مهمانی خدا

روز گذشته در موضوع بحرین بیانیه‌ای تعجب‌برانگیز از سوی شما در رسانه‌ها منتشر شد که بوی خون می‌داد.

موضوع از این قرار بوده که حکومت بحرین، لغو تابعیت «شیخ عیسی قاسم» شهروند منتقد و مبارز کشور خود را اعلام کرده است و شما از این کار آنها، برآشفته شده‌اید.

در این خصوص این‌جانب به عنوان همرزم دوران دفاع مقدس، در مقام نصیحت و خیرخواهی مطالبی را برای شما معروض می‌دارم.

۱) شما به حاکمیت کشور همسایه نوشته‌اید: «در صورت هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم با مقاومت مسلحانه‌ی بی‌سابقه‌ای مواجه خواهند شد که اسقاط این رژیم تنها گوشه‌ای از تبعات آن است.»

آقای سلیمانی ، کشور عزیز ما ایران، رهبر دارد، رئیس‌جمهور دارد، مجلس دارد، شورای عالی امنیت ملی دارد. اگر موضوع مهمی حادث بشود که لازم باشد، کشور ما علیه کشور همسایه اعلام جنگ بکند، این‌کار وظیفه‌ی آنهاست نه شما.

شما سرباز میهن هستید، هر زمان به صلاحدید مسئولین به هر کجا اعزام بشوید، وظیفه دارید دستورات را اطاعت کنید.
همین و نه بیشتر از این.

۲) مگر وقتی حاکمیت ایران میرحسین موسوی را که میلیون‌ها طرفدار و هوادار داشت، به حصر برد، نظامیان بحرین بیانیه دادند و ایران را تهدید به جنگ و خونریزی کردند؟ معلوم است که چنین نکردند. در هیچ کجای دنیا این‌کار معمول نیست.

۳) اسقاط حکومت یک کشور، تخیل واهی است که شما در ذهن خود می‌پرورانید.

مگر جامعه‌ی بین‌الملل مرده باشد که شما بروید نظام یک کشور را با جنگ و خونریزی اسقاط کنید.

لابد نظام بین‌الملل این‌کار شما را تماشا خواهد کرد و از شما و از نهیب شما خواهد ترسید و لابد ما هم در اینجا برای شما سوت و کف خواهیم زد و برای شما درود و آفرین نثار خواهیم کرد؟!!

۴) تجربه شیخ نمر ثابت کرد که دخالت افراطیون، در جایی که پای یک مظلوم در میان باشد، دقیقاً به ضرر مظلوم و به نفع ظالم تمام می‌شود.

مگر حمله‌ی عده‌ای تندرو و نادان به سفارت عربستان، باعث سربلندی عربستان در نزد افکار عمومی جهان و سبب ذلت و محکومیت ایران در نظام بین‌الملل نشد؟

مگر این‌کار نشانه‌ی توحش ما ایرانی‌ها قلمداد نشد؟

مگر این‌کار موجب طلبکار شدن عربستان و باعث تعطیلی حج نشد؟ تا جایی که مسئولین حج ایران، هر مقدار پیش مسئولین عربستانی حقارت کشیدند و سر کج کردند، باز هم مؤثر نیفتاد؟

چرا بهانه به دست دشمنان کشور و دشمنان شیعه می‌دهید و کارهایی می‌کنید که برای ملت چیزی جز شرمندگی بر جای نمی‌ماند؟

۵) مگر فراموش کرده‌اید که جنگ هشت ساله‌ی ما با صدام حسین ملعون و متجاوز، حدود یک میلیون کشته و معلول برای دو کشور مسلمان و شیعه به بار آورد و لذت و بهره‌ی این جنگ به جیب کشورهایی رفت که همه‌ی سلاح‌های در انبار مانده‌ی خود را به ایران و عراق فروختند و از پول و سرمایه‌‌ی ما مسلمان‌ها، شرکت‌های اسلحه‌سازی خود را رونقی بی‌نظیر بخشیدند؟

مگر قبول ندارید که دو کشور ثروتمند ایران و عراق از این جنگ مهیب و خانمان‌سوز به ورطه‌ی عقب‌ماندگی و نابودی افتادند و ارمغان آن جنگ، فقر و بدبختی برای نسل‌های حال و آینده‌ی دو کشور بود؟

۶) در بیانیه‌ی شما، در توصیف برخورد حاکم بحرین با معترضین و منتقدین این عبارات به چشم می‌خورد:

« مردم نجیب و صبور، تبعیض، بی‌عدالتی، تحقیر، تضییع حقوق شهروندی، زندان، شکنجه، اهانت، خفقان، گستاخی، استمرار فشار‌های بیش از حد و خشم مردم.»

من به شما سفارش می‌کنم فیلم‌های برخورد سپاه و بسیج و پلیس ایران را با معترضین مردمی سال ۸۸ از اینترنت بگیرید و تماشا کنید و آنگاه این سخن پیامبر گرامی اسلام (ص) را آویزه گوش خویش کنید که فرمود:
«رطب خورده منع رطب چون کند؟»

۷) شما در کشور سوریه از حرم دفاع می‌کنید یا از حکومت بشار اسد؟ به چه قیمتی؟

۸) فیش حقوقی شما و دیگر سرداران سپاه چقدر است؟

برای شما در لباس مقدس سربازی، برای خدمت به میهن آرزوی موفقیت می‌کنم.
محمد مهدوی فر
تخریب‌چی و غواص دفاع مقدس
دوم تیر ماه نود و پنج
be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید