اعلام اعتصاب غذای نامحدود ۴ زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین در حمایت از خواستهای فعال کارگری اعتصاب غذا کننده جعفر عظیم زاده

سه شنبه, 8ام تیر, 1395
اندازه قلم متن

azimzadeh

زندانیان سیاسی آرش صادقی ، علی امیرقلی، وحید صیادی نصیری و بهنام موسیوند در حمایت از خواسته های به حق و انسانی فعال کارگری در اعتصاب غذا جعفر عظیم زاده از صبح امروز سه شنبه ۸ تیرماه دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند و در بخشی از بیانیه خود تاکید کردند که وجدانهای بیدار به حمایت از فعال کارگری جعفر عظیم زاده برخیزند.

این بیانیه جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها در اختیار«فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار گرفته است.

بیش از ۶۰ روز از اعتصاب غذای جعفر عظیم زاده در اعتراض به نگاه امنیتی به فعالیتهای صنفی کارگران و معلمان می گذرد.۶۰ روز گرسنگی مغرور جعفر عظیم زاده کوه آهنی چون او را به نقطه بحرانی برگشت ناپذیر رسانده است.

خونریزی روده ، بزرگ شدن پروستات ، پایین آمدن شدید ضربان قلب و کاهش هوشیاری از عوارض جبران ناپذیری است که بر جسم او تحمیل شده است، در شرایطی که خواسته های بر حق ایشان مورد بی توجهی مطلق قرار گرفته است.

ما امضاکنندگان زیر ضمن دعوت از کلیه وجدانهای بیدار برای حمایت از جعفر عظیم زاده همراهی خود را با تاکید بر این حقیقت که مسئولیت جان جعفر را بر عهده حاکمیت سرکوبگر و دستگاه قضایی آن می دانیم اعلام می داریم از روز سه شنبه ۸ تیرماه دست به اعتصاب غذای نامحدود خواهیم زد.

زندانیان سیاسی علی امیرقلی، آرش صادقی، وحید صیادی نصیری، بهنام موسیوند.

زندان اوین
تیرماه ۱۳۸۵

از: فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.