خامنه‌ای: اگر لازم باشد در امور جزیی دولت هم دخالت می‌کنم

یکشنبه, 13ام تیر, 1395
اندازه قلم متن

علی خامنه ای، در دیدار با دانشجویان بسیجی قراردادهای نفتی دولت حسن روحانی را در قالب کنونی شان مورد انتقاد قرار داد و غیرقابل اجرا دانست. او گفت: مادام که اصلاحات لازم در این قراردادها صورت نگیرد، قطعاً این قراردادها اجرا نخواهند شد.

وی در جای دیگری از سخنانش افزود که اگر چه وظیفۀ او ترسیم سیاست های کلان کشور است و اصلاح امور جزیی دولت بر عهدۀ مجلس است، اما، اگر او احساس کند که حتا “برخی اقدامات جزیی دولت موجب انحراف نظام از مسیر اصلی می شود”، در جلوگیری از کار دولت تردید نخواهد کرد.

خامنه ای خطاب به جناح رقیبش در قدرت “پناه بردن به غرب” را نشانۀ بارز بی عقلی خواند و در عین حال دانشجویان مذهبی را به ایجاد جبهه ای علیه آمریکا و اسرائیل فراخواند و از آنان خواست که “مطالبات انقلابی” خود را از دولت وسیعاً دنبال کنند.

آیت الله خامنه ای همچنین مخالفت خود را با هر گونه هماهنگی با آمریکا در خصوص مسائل منطقه از جمله مسئلۀ سوریه اعلام کرد و گفت که او چنین هماهنگی را نمی خواهد چون هدف اصلی آمریکا قطع حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه است. رهبر حکومت اسلامی ایران در جای دیگری از سخنانش افزود که قضیه برجام نشان داد که دولت آمریکا و کنگرۀ این کشور همچنان سرگرم دشمنی با جمهوری اسلامی ایران هستند.
از: ار اف ای
be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.