در حالیکه برخی رهبران نظام اذعان دارند که سیاست ماهواره ای رژیم شکست خورده است: صدهزار دیش و گیرنده ماهواره در ایران نابود شد

یکشنبه, 3ام مرداد, 1395
اندازه قلم متن

سایت ملیون ایران: چندی پیش آقای هاشمی رفسنجانی به شکست این دو طرح اذعان نمود. وی فیس بوک را پدیده ی مبارک خواند و گفت که جمع آوری ماهواره ها باعث روی آوردن بیشتر مردم به رسانه های خارجی شده است. سران نظام علیرغم آنکه میدانند درصد بالایی از مردم (حد اقل ۶۰ درصد) ماهواره نگاه میکنند و با آزار مردم و جمع آوری ماهواره ها هم نتوانسته اند تغییری در این واقعیت بدهند، هنوز مشغول جمع آوری ماهواره ها و آزار مردم هستند.

اصل خبر:

iran_satallite_dishes

خبرگزاری‌های ایران گزارش داده‌اند که حدود صدهزار دستگاه مربوط به تجهیزات ماهواره‌ای در مراسمی در غرب تهران با حضور محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین نابود شده است.

بنا بر این گزارش‌ها، تعدادی از شهروندانی که تجهیزات ماهواره‌ای خود را داوطلبانه در اختیار پلیس گذاشته بودند هم در این مراسم حضور داشتند.

مالکیت دیش و گیرنده‌های ماهواره‌ای در ایران غیر قانونی است. علی جنتی، وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ایران، به تازگی گفته است که اصلاح قانون ماهواره “بسیار ضروری” است چرا که در حال حاضر “حداقل ۷۰ درصد مردم خلاف قانون رفتار می‌کنند”.

علی عسکری، رئیس صدا وسیما هم چند روز پیش گفت که بالای ۶۰ درصد مردم ایران بیننده شبکه‌های ماهواره‌ای هستند.

آقای نقدی در این مراسم گفت: “ما مسئولان نباید کلاه سر مردم بگذاریم و به خاطر اینکه خودمان را خوب جلوه دهیم ابزار مفسده‌انگیز جامعه را ترویج کنیم تا دوباره مردم به ما رای دهند”.

به گزارش خبرگزاری فارس تجهیزات نابودشده برای بازیافت به کارخانه ذوب آهن اصفهان تحویل داده می‌شود.
از: بی بی سی
be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.