سکته قلبی و بی خبری از کاوه شریفی زندانی زندان رجایی شهر

یکشنبه, 10ام مرداد, 1395
اندازه قلم متن

kaveh-sharifi-300x191

کاوه شریفی زندانی امنیتی محکوم به اعدام محبوس در زندان رجایی شهر کرج نیمه شب گذشته دچار سکته قلبی شد، وی پس از سکته به بیمارستانی خارج از زندان منتقل شد و تا کنون خبری از سرنوشت وی در دست نیست. طی یک هفته اخیر این دومین سکته قلبی در میان زندانیان امنیتی این زندان است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، نیمه شب گذشته کاوه شریفی زندانی امنیتی محکوم به اعدام در زندان رجایی‌شهر کرج دچار سکته قلبی شد.

یک منبع نزدیک به این زندانی با اعلام این خبر به گزارشگر هرانا گفت: “کاوه دیشب ساعت ۳ دچار سکته قلبی شد و به مرکز درمانی خارج از زندان منتقل شد. اما تاکنون از سرونوشت وی اطلاعی در دست نیست و هنوز به زندان بازگردانده نشده است.”

کاوه شریفی با اتهام «محاربه از طریق اقدام مسلحانه» در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران توسط قاضی مقیسه به اعدام محکوم شد و این حکم در شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور تایید شده است.

لازم به یادآوری است طی هفته گذشته سلیمان پیروتی، دیگر زندانی امنیتی محبوس در این زندان نیز دچار سکته قلبی شد. نامبرده پس از سپری کردن یک روز در بیمارستان علیرغم نامساعد بودن وضعیت جسمی به زندان بازگردانده شد.

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.