مراسم یادمان بیست و هشتمین سالگرد جان باختگان تابستان ۶۷

چهارشنبه, 10ام شهریور, 1395
اندازه قلم متن

na be edam

بیست و هشت سال از کشتار دسته جمعی هزاران زندانی سیاسی، بهترین فرزندان سرزمین مان می گذرد. بیست و هشت سال است که مادران و خانواده ها در قلب هاشان ضجه می زنند و در راه رسیدن به برقراری عدالت، روزها و شب ها را دوره می کنند! بیست و هشت سال است که دادخواهان، مادران و خانواده ها با استقامت و بردباری برای بر پا شدن دادگاه های علنی و عادلانه و محاکمه آمران و عاملان تمامی این جنایات در تلاش هستند.

ما حامیان مادران پارک لاله ایران/ دورتموند، باری دیگر در بیست و هشتمین سالگرد جان باختگان راه آزادی، کشته شدگان تابستان ۶٧، در حمایت از دعوت «جمعیت دفاع از زندانیان سیاسی ایران/ کلن» و برای جلوگیری از فراموشی فاجعه ملی کشتار سال ۶۷ و در ادامه راه دادخواهی، در کلن گرد هم خواهیم آمد و خاطره همه عاشقان راه آزادی را گرامی خواهیم داشت.

ما حامیان مادران پارک لاله ایران/ دورتموند، با تاکید همیشگی بر سه خواسته مادران پارک لاله ایران، لغو مجازات اعدام، آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی – عقیدتی، محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایات صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل آن می باشیم. ما هم چنین ادامه کشتارهای دسته جمعی هفته ها و روزهای اخیر توسط حکومت جمهوری اسلامی را به شدت محکوم کرده و خواستار رسیدگی تعهدات بین المللی حقوق بشر و استانداردهای بین المللی محاکمه عادلانه زندانیان سیاسی و عادی هستیم.

کشتار دسته جمعی هزاران زندانی سیاسی در دهه ۶٠ و تابستان ۶٧، لکه ننگی است که هرگز، هرگز از دامن شما پاک نخواهد شد!

حامیان مادران پارک لاله ایران / دورتموند

شنبه ۳ سپتامبر۲۰۱۶، کلن – ساعت ۱۶ بعد از ظهر
WDR، وال رالف پلاتز

be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.