اعتصاب کارکنان بیمارستان نمازی در اعتراض به عدم پرداخت ماه ها مطالباتشان

جمعه, 23ام مهر, 1395
اندازه قلم متن

karkonan-bimarestan-namazi
کارکنان بیمارستان نمازی شیراز در اعتراض به عدم پرداخت ماه ها مطالباتشان (کارانه، اضافه کاری) یک روز دست از کارکشیدند.

هرچند با این وجود، تمامی خدمات و جراحیهای اورژانسی بدون هیچ وقفه ای در بیمارستان نمازی انجام می شود.

به گزارش۲۲مهرخبرجنوب،سرپرست بیمارستان نمازی شیراز گفت: با وجود پیگیری های مکرر، مرکز آموزشی- درمانی نمازی همچنان ۱۷۰ میلیارد تومان از سازمان های بیمه گر طلب دارد.

دکتر محمدرضا ادراکی افزود: در همین خصوص پرسنل بیمارستان در اعتراض به وضعیت پرداخت ها، یک روز دست از کار کشیدند. هرچند با این وجود، تمامی خدمات و جراحیهای اورژانسی بدون هیچ وقفه ای در بیمارستان نمازی انجام می شود.

وی یادآور شد: این وضعیت به نحوی است که بیمه خدمات درمانی بیش از یک سال و تامین اجتماعی ۶ ماه، پولی به این مرکز آموزشی- درمانی پرداخت نکرده و مشکل موجود باعث نگرانی ما و سایر مسئولین شده است.

دکتر ادراکی گفت: به دلیل شرایط موجود، پزشکان بیمارستان نمازی یک سالی است که به جز حقوق ماهانه، دریافتی دیگری نداشته اند و حتی طی این مدت کارانه آنها واریز نشده است.

سرپرست بیمارستان نمازی شیراز ادامه داد: علاوه بر کارانه، اضافه کاری پرسنل بیمارستان نمازی را ۶ ماه و اضافه کاری پزشکان را یک سال است به آنها پرداخت نکرده ایم که همین مسئله انگیزه و کارکرد آنها را تحت تاثیر قرار داده و از مسئولین کشوری مربوطه خواستار رفع مشکل هستیم.

دکتر ادراکی گفت: با توجه به اینکه بیمارستان به طور کلی کمبود اعتبار ندارد حتی اگر ۵ ماه از مطالبات ما واریز شود، امکان پرداخت سریع کارانه و اضافه کاری ها برای ما فراهم می شود.

سرپرست بیمارستان نمازی افزود: بدهی بالای سازمان های بیمه گر به این مرکز آموزشی- درمانی، مشکلات بسیاری در زمینه خرید دارو، تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی به وجود آورده و وضعیت به نحوی نامطلوب است که شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی، اقلام مورد نیاز را مانند قبل به ما ارائه نمی دهند.

دکتر ادراکی یادآور شد: در حال حاضر واقعا سردرگم شده ایم و به دلیل تاخیر طولانی پرداخت های بیمه ها، برای بهبود شرایط، دیگر چاره ای به ذهنمان نمی رسد و پرسنل اتاق عمل اگرچه مراجعات اورژانسی را حتی در روز اعتراض خود پیگیری کردند اما اعلام کرده اند که به دلیل عدم امکان پرداخت کارانه و اضافه کاری هایشان، اعتراضات خود را ادامه میدهند و از مسئولان خواستار رسیدگی به این وضع هستند.

وی می گوید: این وضعیت مربوط به کل کشور است و پیگیری ها به صورت مکرر انجام می گیرد و تمامی مسئولان مربوطه در جریان هستند اما تاکنون برای رفع آن اقدامی صورت نگرفته است.

دکتر ادراکی ادامه داد: روزانه ۳۰ هزار نفر در بیمارستان نمازی تردد می کنند که درصد بالایی از این تعداد بیمار هستند و این آمار نشانگر مراجعه بالا و سختی کار پرسنل است و لزوم رسیدگی به مشکلات یادشده را در این مرکز آموزشی- درمانی ضروری می کند.
be kanal site Melliun Iran bepeyvandid


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.