عدم پرداخت۹ماه حقوق وحق بیمه کارگران ایستگاه پمپاژ دشت ابلش

چهارشنبه, 26ام آبان, 1395
اندازه قلم متن

pompazh-ablash

بیش از ۹ماه است که مطالبات و حق بیمه تامین اجتماعی کارگران ایستگاه پمپاژ دشت ابلش در روستای ایدنک از توابع شهرستان لنده پرداخت نشده است.

به گزارش ۲۵آبان خبرلنده، اسفند سال۱۳۹۴ بود که پروژه دشت آبلش لنده به طوررسمی فعالیت آبرسانی به دشت آبلش لنده با بیش از ۴۰۰هکتار از زمین های زراعی دشت آبلش با حضور مسئولان استانی و شهرستانی شروع شد.

در مدت ۹ماه گذشته کارگران ایستگاه پمپاژ دشت آبلش هیچ گونه حقوقی از شرکت آب بران که مجری طرح آبیاری دشت آبلش می باشد را دریافت نکرده اندو جالب است که روزانه به برق فشار قوی و حوضچه خطرناک آب نیز سروکاردارند.

نگهداری و حراست از ایستگاه برق فشار قوی پمپاژ دشت آبلش در روستای ایدنک مخاطرات خاص خود را دارد و اگر فردی بیمه نباشد و کوچکترین حادثه ای برای افرادی که در این ایستگاه مشغول به کارهستند اتفاق بیافتد چه کسانی پاسخگو خواهند بود.

عادل مرادی بخشدار مرکزی لنده در جلسه ستاد کشت شهرستان لنده از جهادکشاورزی شهرستان لنده بابت عدم پرداخت مطالبات ۹ماهه و بیمه تامین اجتماعی کارگران ایستگاه پمپاژ دشت ابلش در روستای ایدنک گلایه کرد.

وی افزود: بیش از ۹ماه است که حق بیمه تامین اجتماعی و حقوق کارگران ایستگاه پمپاژ روستای ایدنک از سوی شرکت آب بران پرداخت نشده است که نیاز است جهاد کشاورزی در این خصوص نظارت بیشتری داشته باشد.

گفتنی است تعداد۲نفر در ایستگاه پمپاژ دشت آبلش به صورت ۲۴ساعته مشغول کارمی باشند و زیر نظر شرکت آب بران مجری طرح آبرسانی به دشت آبلش لنده می باشند که بیش از یکسال است که مشغول فعالیت می باشد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.