مقایسه کاخ شاهنشاهی و مقبره آیت الله خمینی با مقبره های رهبران معروف جهان

چهارشنبه, 25ام اسفند, 1395
اندازه قلم متن

کاخ شاه

فایده دیدن این کاخها این است که مردم می فهمند کسانی که پیش از انقلاب اسلامی بر ایران حکومت می کردند چه اندازه ستمکار و غارتگر بودند و از مال ملت چه ثروتی برای خود می اندوختند.

فقر ملت

مقبره خمینی

فایده دیدن این کاخها این است که مردم می فهمند کسانی که پس از انقلاب اسلامی بر ایران حکومت می کردند چه اندازه ستمکار و غارتگر بودند و از مال ملت چه ثروتی برای خود می اندوختند.

فقر ملت


آرامگاه گاندی


آرامگاه جان اف کندی


آرامگاه جورج واشنگتن


آرامگاه شارل دو گل

قبر ملک عبدالله پادشاه سعودی که یکی از ثروتمندترین مردان جهان بود


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

۲ نظر

  1. مقایسه کاملا نا جواتمردانه. … ،عکس مقبره شاه را بزن، تا مقایسه درست باشد.

  2. احترام از شما این ایراد را دارم که به مردم اطلاعات غلط میدهید. شما کاخی که برای پادشاه ساخته شده بود را در کنار قبور دیگران قرار داده اید, این کمال بی انصافی است, شما بایستی تحلیلی منطقی داشته باشید. همانهایی که قبرشان در عربستان فقط با ریگ و سنگ خورده پوشانیده شده است خود در کاخهایی زیبا زندگی میکردنند, و خمینی نیز در خانه ایی ساده زندگی میکرد ولی قبرش میلیاردها دلار خرجش شده است.

    من هم جمهوری خواهم چرا که ما ملتی بت پرست هستیم اما امروز که به تاریخ معاصر ما نگاه میکنیم, منصفانه محمد رضا پهلوی و پدر بزرگوارش قصدشان خدمت به ملتی مذهب زده با فرهنگی چاپلوس در دورانی بود که دنیا به دو بخش کمونیستی و سرمایه داری تقسیم شده بود و جنگ سرد وجود داشت. همانا شما شاهدید که با رفتن شاه هیچ گروهی توان مقابله به دیکتاتورهای مذهبی را نداشت. و همه گروهها حتی شما بدست خمینی و اعوان و انصارش سرکوب و مرعوب شدید.

    آقای بختیار که به شاه ایراد دکتاتوری میداد به نیروهای هوایی اعلام کرده بود که اگر مردم قصد ورود با پادگان در خیابان نیروهی هوای را داشتند آنها را بمباران کند! چرا چنین فرمانی را یک مبارز به حکومت پادشاهی دارد؟ نه مگر به غیر از اینکه ایشان هم تشخیص داد با گروهی از ملت سر و کار دارد که بدنبال هیجان بدون درک واقعیت جامعه ایران و جهان هستند!