حزب موتلفه اسلامی در ایران هدیه تولد برای رهبر کره شمالی فرستاد

شنبه, 26ام فروردین, 1396
اندازه قلم متن

خبرگزاری رسمی کره شمالی می گوید حزب موتلفه اسلامی در ایران برای رهبر کره شمالی هدیه تولد فرستاده است.

کره شمالی در حال برگزاری جشن هایی به مناسبت یکصد و پنجمین سالگرد تولد کیم ایل سونگ اولین رهبر این کشور و پدربزرگ رهبر فعلی است.

بر اساس گزارش این خبرگزاری، هدیه حزب موتلفه اسلامی به رهبر کره شمالی را مهدی جولایی معاون دبیرکل حزب دیروز در پیونگ یانگ پایتخت این کشور به ری سو یونگ عضو کمیته مرکزی و نائب رئیس حزب کارگران کره شمالی اهدا کرده است.

نماینده حزب موتلفه اسلامی از روز جمعه برای شرکت در جشن ها در کره شمالی به سر می برد
خبرگزاری کره شمالی جزئیاتی از این هدیه منتشر نکرده است.

آقای جولایی به نمایندگی از موتلفه اسلامی از روز جمعه در کره شمالی به سر می برد.

همزمان با سالگرد تولد اولین رهبر کره شمالی، امروز رژه نظامی بزرگی در پایتخت این کشور با حضور کیم جونگ اون، رهبر فعلی برگزار شده است.

این مراسم در اوج تنش میان کره شمالی و آمریکا برگزار می شود.

آمریکا ناوهای جنگی خود را به شبه جزیره کره اعزام کرده و کره شمالی هم اعلام کرده که آماده پاسخ به حملات اتمی ایالات متحده است.
از: بی بی سی


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

یک نظر

  1. از یک سو، برای رهبر کره شمالی هدیه می فرستند تا نظرشان در شیاد بودن پیامبران الهی در جعل نمودن خدا را نزد اربابان اثبات نموده و افتخار ورود به کلاب را پیدا نمایند؛

    از سوی دیگر، از روشنفکران ساده لوح (نامسلط بر قواعد سیاست و پول) با احکام مجهول الهویه و جعلی در عنوان “سب النبی” قربانی می گیرند که اعمال سرتاسر آغشته به فساد، در هر ۳ نوع فساد: فساد اقتصادی و دو فرزندش: فساد جنسی و فساد سرکوب و اختناق و شکنجه و اعترافگیریو اعدام، خویش را در منظر خوانندگان دعای باران و شفا، دستور خدا و پیامبر نشان دهند تا بر گرده ایشان حاکم و از حمالی و عملگی ایشان کام بگیرند.