برنده یازدهمین مدال طلای دُرٌفشانی!

دوشنبه, 8ام آذر, 1395
اندازه قلم متن

برنده یازدهمین مدال طلای دُرٌفشانی!

سایت ملیون ایران جائزه مدال طلای پرت و پلا گوئی را به دُرفشانی امامان جمعه، سرداران سپاه و دیگر مسئولان و عوامل نظام در هقته یا هقته های گذشته را تقدیم میکند. مطالب درون پرانتز از ماست.

دُرٌفشانان

  1. سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین: “آمریکا زودتر از ۲۰۳۵ سقوط می‌کند”. (بر اساس چه حساب و کتابی «سردار» به این موعد دست یافته است. سوال بعدی این است که آیا یکنفر دور و بر او  نبوده، بپرسد، چرا سال ۲۰۳۵ و نه سال ۲۰۳۰ یا ۲۰۴۰؟  بی مروت حتی در رمالی و فالگیری و غیب گوئی پیامبرانه  هم دست همکاران  را از پشت بسته است!)
  2. آیت الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد: “دفتر نمایندگی اتحادیه اروپا در ایران جاسوس‌خانه است” (بر این اساس باید در همه سفارتخانه ها را تخته کرد چون آنها نیز نمایندگی کشورهای عضو این اتحادیه محسوب میشوند.)
  3. غلامعلی صادقی، دادستان مرکز استان خراسان رضوی با بیان این که “بعضا می گویند صبر کنید و اگر جرمی واقع شد دنبال مجرم بروید” گفت: “این حرف را رد نمی کنیم اما قانون تکلیف پیشگیری از بروز جرم را به ما داده است… ما چه قبل و چه بعد از وقوع جرم به تکلیفی که داریم عمل می کنیم و از هیچ کس هم لازم نیست اجازه بگیریم و این اجازه را قانون به ما داده است.” (و اگر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خواست همین نظرات را از تریبون مجلس بیان کند، پیشگیری دادستان مرکز استان خراسان رضوی چگونه صورت میگیرد؟)
  4. آیت الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد: “هر زمزمه سیاسی ضد بسیج زمزمه آمریکایی است/ دموکراسی لیبرال سوغات مدرنیته در کشورهای غربی است”.
  5. سرلشکر محمد باقری: “آمادگی صدهاهزار بسیجی برای حضوردرجبهه مقاومت/۲۵میلیون بسیجی داریم”. (از سردار باید پرسید، پس چرا بی خود با پرداخت دلار و حق تابعیت و تقدیم عنوان شهادت دست بدامن چند صد نفر پاکستانی و افغان نگون بخت میشوند؟)

هیات تحریریه پس از بحث و بررسی به این نتیجه رسید که مدال طلای دُرٌفشانی این هفته را به  آقای سردار نقدی بخاطر آینده نگری بی نظیر ایشان تقدیم کند که در پرت و پلاگوئی همه داوطلبان دریافت یازدهمین مدال طلای دُرٌفشانی را پشت سر گذاشته است.

مدال طلای دُرٌفشانی (۱۰)


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.