ویدئو: درد دل یک تولید کننده: صنعت در ایران مثل یک آدم بی پدر و مادر شده

Friday, 12th May, 2017
اندازه قلم متن

… وامهای بانکی مان ۲۹ درصد، ۲۸ درصده.
[آیا تولید ۲۸ درصد سود داره که من به بانک ۲۸ درصد سود بدم؟
۹ درصد ارزش افزوده بدم؟
۲۵ درصد از سودم را مالیات سود بدم؟
۳۰ درصد حقوق هر کارگر را مالیات بدم، بیمه بدم؟
نمیدونم آخر این صنعت ما کجا می خواد بره. از ما که گذشت…


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.