حمله نماینده نیشابور با پایه میکروفون به معاون استاندار خراسان رضوی

دوشنبه, 24ام مهر, 1396
اندازه قلم متن

استان وایر- «هاجر چنارانی»، نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی روز یک شنبه ۲۳ مهرماه در همایش «زن، سلامت و خانواده» که در همین شهر برگزار شد، با پایه بلندگو به معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی حمله کرد. فیلم درگیری او با «سیدجوان حسینی» در فضای مجازی منتشر شده است. هاجر چنارانی گفته است اعتراض او به خاطر عبارت «خراسان غربی» بوده که حسینی دو ماه قبل در جلسه مشورتی زنان در نیشابور به زبان برده بوده است.

به گزارش آفتاب به نقل از باشگاه خبرنگاران، هاجر چنارانی گفته است:«امروز حسینی را از پشت تریبون پایین کشیدم و از شهر نیشابور اخراج کردم!»

او توضیح داده است:«گاهی اوقات فرهنگی بین دو شهر وجود دارد که مردم را نسبت به یک دیگر حساس می‌کند.حسینی دو ماه پیش در پارلمان مشورتی زنان نیشابور اعلام کرد که اکنون از خراسان غربی آمده ام و به دنبال تبدیل سبزوار به استان هستیم. آن‌ها سالیان متمادی است که به دنبال تبدیل سبزوار به استان هستند تا یک سری از شهرستان ها را هم به آن الحاق کنند. هرشهری برای خود فرهنگی قابل احترام دارد و هیچ گاه نیشابور با قدمت تاریخی خود قبول نمی‌کند در کنار این هجمه قرار گرفته و زیرمجموعه سبزوار شود. مردم نیشابور این موضوع را هرگز نمی‌پذیرند.»

چنارانی تاکید کرد: «کسی که در جایگاه معاونت سیاسی استانداری قرار دارد و می‌داند امنیت باید در هر کشوری و شهری حرف اول را بزند، چرا باید در جمع مردم نیشابور از شهری که مردم نسبت به آن حساس هستند، از چنین چیزی نام ببرد؟ جالب است این شخص تحقیقی را بر روی نام استان خراسان غربی هم انجام داده است.»

نماینده مردم نیشابور با تاکید براین که از تمام سیاسی بازی‌ها و تندروی‌ها بی‎زار است، افزود: «تا روزی که نماینده نیشابور باشم، به استاندار و وزارت کشور اجازه نمی‌دهم چنین فردی پایش را در حوزه انتخابیه بنده بگذارد. براین اساس، امروز هم حسینی را از پشت تریبون پایین کشیدم و از شهر نیشابور اخراج کردم و به هیچ عنوان اجازه ورود به معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی را به نیشابور نمی‌دهم.»

از: ایران وایر


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.