احمد خاتمی: در کشور ما حزب و جناح معنا ندارد، همه باید مطیع رهبر باشند

شنبه, 23ام دی, 1391
اندازه قلم متن

احمد خاتمى: در کشور ولایى ما حزب و جناح، باند و دسته معنا و جایگاهى ندارد و همه باید مطیع ولایت باشند چراکه در سال ۸۸ همه به صراحت فهمیدند که ولایت هدف دشمن قرار گرفته است، اما شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» چنان طنین‌انداز شد که دشمن فهمید بین امت و ولایت نمى‌تواند فاصله بیندازد.

به گزارش فارس، نماینده استان کرمان در مجلس خبرگان رهبرى اظهار عقیده کرد: فتنه‌هاى آینده را کسانى رقم مى‌زنند که مى‌گویند کشور در حال خزان است که در حقیقت آنها ولایت‌ستیزان هستند و با سیاه‌نمایى قصد دارند فقط جدول دشمن را پر کنند.

سید احمد خاتمى در جمع نمازگزاران جمعه رفسنجان ادعا کرد: در تاریخ جمهورى اسلامى دو فتنه کور پیش آمد که به بصیرتى ویژه نیاز داشت که یکى از آن فتنه‌ها باند مهدى هاشمى معدوم بود که با خودنماى قائم‌مقام رهبرى را یدک مى‌کشید که هنوز برخى افراد درست نتوانسته‌اند آن را تشخیص دهند.

خاتمى با اشاره به اعتراضات مردمى در سال ۸۸ مدعى شد: فتنه سال ۸۸ را کسى رقم زد که هشت سال نخست وزیر امام خمینى بود. وى نگفت که این نخست وزیر چه تقدیرنامه اى از امام خمینى دریافت کرده است.

خاتمى گفت: فتنه‌هاى آینده مملکت ما را کسانى رقم مى‌زنند که مى‌گویند کشور در حال خزان است که در حقیقت آنها ولایت‌ستیزان هستند و با سیاه‌نمایى قصد دارند که فقط جدول دشمن را پر کنند.

وى ابراز عقیده کرد: انتخابات ما تاکنون آزاد بوده و فتنه‌گران و فتنه‌جویان آن را غیر از این مى‌دانند و در حالى که در کشور ما آزادترین انتخابات برگزار مى‌شود و آنها مى‌خواهند تفرقه‌افکنى کرده و اگر کسى را که خودشان مى‌خواستند، انتخاب مى‌شد این‌گونه نمى‌گفتند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

برچسب‌ها:

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.