آمدنیوز: اسکورت بی‌سابقه برای حفاظت از رهبر جمهوری اسلامی

چهارشنبه, 1ام آذر, 1396
اندازه قلم متن

از آمدنیوز:

بی‌سابقه بودن تعداد محافظان رهبر جمهوری اسلامی که برای بازدید از مناطق زلزله به کرمانشاه رفته است، حیرت مردم زلزله‌زده‌ی استان کرمانشاه را درپی داشت.

یک منبع آگاه به خبرنگار «آمدنیوز» اطلاع داد،  بعد از ظهر روز گذشته(۲۸ آبان)، همه رده‌های امنیتی بخصوص رده‌های «سازمان اطلاعات» و «سازمان حفاظت اطلاعات» سپاه، مسئولین خود را برای کمک به تیم امنیتی رهبری به صورت مسلح به استان کرمانشاه منتقل کرده‌اند.

بدین منظور، سه پرواز فول با «ایلوشین سپاه» و «شرکت پویا»، این رده‌های حفاظتی ۸۰۰ نفره را به استان کرمانشاه منتقل کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، انتقال ۸۰۰ تن از رده‌های بالای حفاظتی «سازمان اطلاعات سپاه» و «سازمان حفاظت اطلاعات سپاه»، به غیر از تیم‌های سیصد نفره محور یک، دو و سه حفاظت رهبری بوده که آنان به طور جداگانه و با تجهیزات کامل به کرمانشاه منتقل شده‌اند.

هم‌چنین برای حفاظت از رهبر جمهوری اسلامی در کرمانشاه، تعدادی هلی‌کوپتر مجهز به «لانچر و راکت» از هوانیروز سپاه پاسداران و هواناجا به منطقه اعزام شده‌اند.

بر اساس گزارش این منبع آگاه در بیت رهبر جمهوری اسلامی، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، با چند فروند جنگنده مسلح، هواپیمای حامل آیت‌الله علی خامنه‌ای را به سمت کرمانشاه پوشش امنیتی کرده‌اند.

این پوشش امنیتی که با عنوان «اسکورت بی‌سابقه» توصیف شده، به حدی بوده که حتی هلیکوپتر قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران متعلق به سکوهای نفتی نیز در منطقه کرمانشاه حضور یافته است.

طی روزهای گذشته، سطح حفاظت «حسن روحانی» رئیس‌جمهور و «علی لاریجانی» رئیس مجلس در زمان حضور در مناطق زلزله‌زده و مواجهه با مردم مظلوم زلزله‌زده، انتقادات بسیاری را در سطح جامعه به همراه داشته است.

سطح سنگین و بی‌سابقه اسکورت امروز رهبری در سفر به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، حکایت از اطلاع وی از میزان «محبوبیت بسیار پایین» خود در جامعه دارد و ترس ناشی از ترور یا حمله به وی باعث شده که تیم حفاظتی (با اطلاع رهبری) برای این سفر، به «اسکورت و حفاظت سنگین بی‌سابقه» دست بزند.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.