رطب خوردن رهبر؛ راز بی‌توجهی به هشدارهای اوست!

یکشنبه, 29ام بهمن, 1391
اندازه قلم متن

BabakDad10

این بچه گرگ‌هایی که امروزه به جان هم افتاده‌اند، در بیت و بارگاه خود شما انتخاب و تربیت و بزرگ شده‌اند و خودکامگی و قدرت‌طلبی و فساد و اتهام‌زنی و کارهای فراقانونی را از خود جنابعالی آموخته‌اند که در این فضایل، یگانه‌اید! آن‌ها دارند مو به مو از رفتارهای خود شما الگوبرداری می‌کنند که مولا و مقتدایشان هستید. پس بنشینید و رطب‌تان را بخورید و به نامه “فدایت شوم” لاریجانی و یا به تغییر رفتار احتمالی احمدی‌نژاد دل‌ خوش نکنید

انتظارها به سر رسید و رهبر فرزانه کشور(!) امروز در سخنانی برای چند صدمین بار در دو سه سال اخیر از مسئولان نظام خواست تا دعواهای علنی را کنار بگذارند و مردم را متإثر نکنند و از ملت عذرخواهی کنند. او احمدی نژاد را مورد انتقاد قرار داد که چرا بدون ارائه سند و حکم دادگاه، برادر لاریجانی را به فساد متهم کرده است؟! آقای خامنه ای همچنین لاریجانی را بخاطر جوابهایی که به احمدی نژاد داد، به زیاده روی متهم کرد و در عین حال از برهم زدن سخنرانی لاریجانی در قم هم انتقاد کرد! او روی تأثر و ناراحتی مردم از این کشمکش ها تکیه کرد و مسئولان را به عذرخواهی و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم فراخواند و گفت وقتی دشمنی دشمنان، بیشتر شده باید که برادری بین شما هم عمیق تر نشود؛ نه اینکه با این دعواها دل دشمن را شاد کنید و دل مردم را متأثر کنید!

اینکه توصیه ها و هشدارهای آقای خامنه ای هرگز شنونده ای در بین مسئولان ندارد و بعد از یکی دو روز نامه فدایت شوم به رهبری، باز هم هر کسی دوباره مشغول پرونده سازی و ضبط دوربین مخفی علیه رقیبانش می شود، نشان می دهد که ایرادی در کار هشدارهای رهبری هست که به بخشی از دلایل آنها می پردازم. رهبر بابصیرت(!) از فروردین سال ۹۰ مسئولان کشور را از انتقادهای علنی جلوی مردم بر حذر داشت و دقیقا” سه هفته بعد “قهر ۱۱ روزه احمدی نژاد” بخاطر دخالت بیت رهبری در عزل وزیر اطلاعات شروع شد و تشت رسوایی را از بام بر زمین کوفت! از آن زمان، دیگر هفته ای بدون درگیری های لفظی بین مسئولان بلندپایه کشور، سپری نشده و هشدارهای تند و ملایم رهبری هم هیچ تأثیری نداشته است. چرا؟ حرفهای امروز رهبر چند نکته دارد که شاید پاسخی به این سئوال باشد.

اول: چرا رهبر از لاریجانی و احمدی نژاد توقع دارد بر سر قدرت با همدیگر دعوا نکنند؟! آنها دارند بر سر همان قدرتی رقابت و دعوا می کنند، که آقای خامنه ای «تشنه سیرنشدنی» آن است و به خاطر حفظ همین قدرت، سالهاست که منتقدانش را در حصر و مسموم و معدوم کرده و صدها نفر را در کف خیابانها و گوشه زندانها به خاک و خون کشیده است! پس چرا باید لاریجانی و احمدی نژاد از منازعه بر سر قدرت خودداری کنند؟ اگر قدرت طلبی چیز نکوهیده و بدی است، چرا رهبر فرزانه، خود برعکس آن عمل می کند؟

دوم: چرا رهبر انتظار دارد لاریجانی و احمدی نژاد بخاطر این موضوعات از مردم عذرخواهی کنند؟! وقتی در دایره لغات آقای خامنه ای، اصلا” عبارت «عذر می خواهم!» وجود ندارد و او هرگز از این عبارت استفاده نکرده، چرا از زیردستانش توقع چنین کاری دارد؟ آیا خود رهبر، به عنوان الگو و مقتدای نظام اسلامی، حتی یکبار هم برای اشتباهات فاجعه آمیز و بی شمار خود از مردم عذرخواهی کرده تا زیردستانش از او الگوبرداری کنند؟! حسنی به باباش میرود و غلامان هم به رفتار سلطان و پیشوای خود اقتدا می کنند!

سوم: خامنه ای بدرستی از احمدی نژاد انتقاد کرد که چرا در جلسه استیضاح وزیر کار، «بدون حکم قانونی دادگاه» فاضل لاریجانی را متهم کرد؟ رهبر ظاهرا” حرف درستی میزند! ولی کسی نیست بگوید حضرت آغا! ابتدا خودتان پاسخ بدهید که جنابعالی با کدام «حکم قانونی» و از طرف کدام «دادگاه»، دو سال است که نامزدهای معترض انتخابات ۸۸ را در زندان خانگی حبس کرده ای و اخیرا” دختران آنها را احضار و آزار و شکنجه میکنی؟ شما به درستی از «سند محکم» حرف می زنید، با کدام سند محکمی زندانها را از منتقدان بی آزار و جوانان حق طلب انباشته کرده اید؟ وقتی شما برای رسیدن به خواسته هایتان، نیاز به سند قابل اثبات و حکم قانونی احساس نمی کنید و وقتی خود را فوق قوانو می دانید، چرا زیردستان متوّهم شما چنان نکنند؟ اگر احمدی نژاد همواره بدون حکم قانونی، بر منتقدانش انگ و برچسب زده، چون به شما نگاه کرده و دیده که رهبر فرزانه خودش را ورای قانون میداند و هر کاری می خواهد می کند. خب چرا احمدی نژاد که خودش را «ملت ایران» می داند، فوق قانون نباشد؟! مگر آقای خامنه ای برای حبس کروبی و موسوی و رهنورد، حکم قانونی دارد که حالا از زیردستانش میخواهد با حکم قانونی دادگاه، با همدیگر سخن بگویند؟ رهبر نظام با رفتار خود، به زیردستانش آموخته که قانونی جز «منویات!» وجود ندارد. مگر احمدی نژاد منویات ندارد؟ چرا دیگران نتوانند از منویات و دلخواست خود به جای حکم قانونی و سند قابل اثبات استفاده نکنند؟

چهارم: آقای رهبر ظاهرا” نگران متأثر شدن مردم است. ادعا می کند که این دعواهای مسئولان، مردم را ناراحت و متأثر می کند! شاید او درباره بخشی از مردم، واقعا” راست بگوید! ولی اکثریت مردم از این دعواها ناراحتی و تأثری نشان نداده اند! کافی است در خیابانها و یا در همین اینترنت چرخی بزنید تا ببیند که علت تأثر مردم این دعواها نیست. برعکس آغا جان! بیخ گوشتان بگویم که مردم خیلی هم از این دعواها خوشحال هستند و فقط از مسئولان تقاضا دارند که «وقت برنامه را بیشتر کنند»! و بخصوص پخش فیلمهای دوربین مخفی از جلسات رشوه خواری مسئولان و برنامه جلسات استیضاح را برای شبهای تعطیل برنامه ریزی کنند تا همه دور هم این ماجراها را تماشا کنند! تأثر و ناراحتی در واقع در قلب شماست که بزرگ این خاندان فاسد هستید که دارند بر سر میراث قدرت و ثروت، همدیگر را زنده زنده می خورند. ناراحتی مردم از اوج وقاحت شماست که انگار این مسئولان را از خارج وارد کرده اند و شما در نصب و گزینش آنها هیچ دخالتی نداشته اید!

رهبر معظم! آیا میدانی مردم از رهبری فاجعه بار شما و از ظلم و تبعیض و جنایتهای بارگاه شیطانی شما، دچار تأثر و ناراحتی هستند؟! آیا میدانی مردم از لگدی که مأموران شما بر پهلوی هاله سحابی و مادر ستار بهشتی زدند، متأثرند؟ مردم از اعدام یک نوجوان ناراحت اند که بخاطر یک زورگیری ۵۰ هزار تومانی اعدامش کردید. مردم از پناه گرفتن مفسدترین مسئولان نظام مانند جهرمی و عوامل اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در بیت جنابعالی خیلی متأثرتر و ناراحت ترند.

پنجم: و اکنون، از خود بپرسیم چرا هشدارهای مؤکد و مکرر رهبر هیچ اثری ندارد و مسئولان لحظه ای را برای دراندن همدیگر از دست نمی دهند؟ آقای رهبر بابصیرت!غلامان و زیردستان منصوب شما، دارند از روی کارهای خود شما “مشق” می کنند و شما نمی توانید آنها را از کارهایی منع کنید که خودتان پیشتاز آن هستید. لابد شنیده اید: “رطب خورده، منع رطب کی کند؟!” شما باز هم مثل همیشه، دارید دو لپی رطب میل می کنید و دیگران را از خوردن رطب منع می فرمایید؟!

این بچه گرگهایی که امروزه به جان هم افتاده اند، در بیت و بارگاه خود شما انتخاب و تربیت و بزرگ شده اند و خودکامگی و قدرت طلبی و فساد و اتهام زنی و کارهای فراقانونی را از خود جنابعالی آموخته اند که در این فضایل، یگانه اید! آنها دارند مو به مو از رفتارهای خود شما الگوبرداری می کنند که مولا و مقتدایشان هستید. پس بنشینید و رطب تان را بخورید و به نامه “فدایت شوم” لاریجانی و یا به تغییر رفتار احتمالی احمدی نژاد دلخوش نکنید. آنها ممکن است یکی دو روزی رعایت حال پریشان شما را بکنند، اما مانند خود شما از حالا به فکر طراحی توطئه دیگری بر علیه رقیبان خود هستند. منش و رفتار زیردستان شما “کپی برابر اصل” از منش و رفتارهای خود شما و محصول عینی اندیشه آلوده تان ست! پس گلایه و ژست حق به جانب ممنوع! که این ژست اصلا” به شما نمی آید. در کشور که «ارزی» نیست، پس ایام شکست و رسوایی تان مستدام!
از: گویا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.