عکس: بخشی از آخرین مبارزات مدنی گروههای مختلف جامعه

یکشنبه, 23ام اردیبهشت, 1397
اندازه قلم متن

*****

*****

*****

خانواده کشته‌شدگان پرواز تهران یاسوج با تجمع در مقابل سازمان مدیریت بحران خواستار تحویل گرفتن پیکر قربانیان این حادثه پس از گذشت چندماه

*****

کارگران کارخانه «کیان کرد» در اعتراض به عدم پرداخت معوقات آبان ۹۶ و عیدی سال‌های ۹۴، ۹۵ و ۹۶ سفره خالی‌شان را با آجر پهن کردند.

*****

تعدادی از حامیان محیط زیست شاهرود در اعتراض به برداشت معادن در کوه #شاهوار در اول جاده متصل به معدن بوکسیت در تجمع کردند.

شهروندیار

«تمدن چند هزارساله در معرض نابودی قرار گرفت/ شاهوار به خاک نشست!» این تیتر خبری در تابستان گذشته است.
این هفته، تعدادی از حامیان محیط زیست شاهرود در اعتراض به برداشت معادن در کوه #شاهوار در اول جاده متصل به معدن بوکسیت در تجمع کردند. تخریب قله شاهوار به بهانه معدن بوکسیت، این منطقه را تبدیل به بیابان می‌کند.

دولت بدون توجه به کاهش منابع آبی با وجود خشکسالی و کویری بودن منطقه اجازه بهره‌برداری و استفاده از منابع آبی اطراف برخی روستاها را در بخش مصارف صنعتی و مصرفی به پیمانکاران داده و این در شرایطی است که مردم روستا از داشتن آب شرب و بهداشتی در مضیقه‌اند.

*****

#داوود_رفیعی #کارگر اخراجی #پارس_خودرو که سال گذشته مقابل ساختمان این شرکت و وزارت کار بست‌نشینی و اعتصاب غذا کرد، امروز دوباره مقابل ساختمان وزارت کار دستگیر شد.

داوود رفیعی کارگر اخراجی پارس خودرو می‌گوید: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی به او ۲۰۰ میلیون تومان رشوه پیشنهاد کرده است.

*****

شعارنویسی معنی‌دار یک شهروند بر روی ماشینی که با ریزگرد‌ها پوشیده شده است.

*****


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.