وزیر بهداشت: آدم سالم کسی است که مالیات می‌دهد و ایدز نمی‌گیرد

چهارشنبه, 17ام مهر, 1398
اندازه قلم متن

وزیر بهداشت گفته در حوزه دارو رانت وجود دارد و آمپول تستوسترون را به عنوان پودر نارگیل و پودر کاکائو وارد کرده‌اند.

وزیر بهداشت گفته در حوزه دارو رانت وجود دارد و آمپول تستوسترون را به عنوان پودر نارگیل و پودر کاکائو وارد کرده‌اند.

وزیر بهداشت و درمان ایران ضمن تاکید بر مبارزه با فساد گفته است در این مسیر نیاز به آدم سالم داریم و آدم سالم کسی است که «توسعه یافته باشد، دروغ نمی‌گوید، مالیاتش را انکار نمی‌کند و HIV نمی‌گیرد».

به گزارش خبرگزاری ایسنا، سعید نمکی این سخنان را روز سه‌شنبه ۱۶مهرماه در جریان یک سخنرانی در شهرک صنعتی کاوه بیان کرده است.

اظهارنظر وزیر بهداشت درباره رابطه انسان سالم و بیماری ایدز در حالی مطرح شده که در روزهای اخیر ماجرای ابتلای ده‌ها نفر از اهالی یک روستا در شهرستان لردگان به ویروس HIV سبب بروز حاشیه‌های گسترده‌ای شده است.

هنوز گزارش دقیقی درباره علت ابتلای این افراد به ویروس HIV منتشر نشده ولی در آن ماجرا نیز برخی نمایندگان مجلس، وزیر بهداشت را متهم کرده‌اند که اظهارات توهین‌آمیز درباره روستائیان داشته و او را برای پاسخگویی به مجلس فراخوانده‌اند.

آقای نمکی در این سخنرانی همچنین گفته است در مبارزه با فساد و رانت در حوزه دارو جدی است و «کاسه‌لیس نیست» و با کسی هم شراکت ندارد.

سعید نمکی همچنین به مواردی از فساد در حوزه دارو اشاره کرده و گفته است به علت ضعف سامانه‌های نظارتی، «یک نفر توانسته آمپول تستوسترون را به عنوان پودر نارگیل و پودر کاکائو به کشور وارد کند».

از: رادیو فردا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.