آزادی شهلا انتصاری یکی از امضاءکنندگان نامه استعفای خامنه‌ای

دوشنبه, 20ام آبان, 1398
اندازه قلم متن

شهلا انتصاری

شهلا انتصاری 

محمد حسین آقاسی، وکیل دادگستری، خبر داده که شهلا انتصاری، یکی از امضا‌ءکنندگان نامه استعفای علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، روز یکشنبه با وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شده است.

وی همچنین اعلام کرد که برای گیتی پورفاضل نیز وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی تعیین شده است.

دادگاه گیتی پورفاضل، شهلا انتصاری و زهرا جمالی روز ۲۹ مهر برگزار شده بود.

 
محمد حسین آقاسی MOHAMAD H AGHASI@Mhaghasi1
 

درخواست تبدیل قراربازداشت موقت خانم ها گیتی پورفاضل وشهلا انتصاری را دادگاه پذیرفت و به پانصدمیلیون تومان وثیقه تغییریافت. خانم انتصاری لحظاتی پیش آزادشد وبرای خانم پورفاضل همچنان درتکاپوی ارائه سند هستیم. دادگاه رای خودرا صادرودعوت کرده که با مراجعه به دادگاه آنرا ملاحظه کنم.

Bild auf Twitter anzeigen
Weitere Tweets von محمد حسین آقاسی MOHAMAD H AGHASI ansehen
 
 

۱۴ تن از کنشگران حوزه زنان در داخل ایران مردادماه امسال با انتشار بیانیه‌ای خواستار استعفای علی خامنه‌ای از مقام رهبری جمهوری اسلامی و «گذار از جمهوری اسلامی» شدند.

به جز شهلا انتصاری و گیتی پورفاضل تعداد دیگری از این زنان از جمله نرگس منصوری، فرنگیس مظلوم، فاطمه سپهری، شهلا جهان‌بین و زهرا جمالی بازداشت شده‌اند.

پیش از بیانیه این افراد، ۱۲ مرد و دو زن از فعالان مدنی و سیاسی داخل کشور نیز با انتشار بیانیه‌ای در خردادماه، خواستار استعفای علی خامنه‌ای از رهبری و تغییر بنیادین قانون اساسی شده بودند.

همچنین ۱۰ فعال مدنی که روز ۲۰ مرداد، در اعتراض به حکم سنگین زندان برای کمال جعفری یزدی، یکی از امضاءکنندگان این نامه، درمقابل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تجمع کرده بودند بازداشت شدند.

از: رادیو فردا


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.