۲۴ دی ۹۸؛ گزارش ویدئویی اعتراضات مردمی

چهارشنبه, 25ام دی, 1398
اندازه قلم متن

ایران وایر

در سومین روز اعتراضات مردمی که پس از بیانیه سپاه درباره شلیک موشک خودی به هواپیمای مسافربری اوکراینی شکل گرفت ویدئوهای زیادی از نقاط مختلف ایران به دست ایران‌وایر رسیده است که می‌توانید آن‌ها را اینجا ببینید.

دی ۹۸ اعتراضات مردمی در تهران ، صدای تیر می آید مردم به یکدیگر می گویند، بایستید

۲۳ دی ۹۸. اعتراضات مردمی در تهران،  حضور گارد امنیتی در «خیابان انقلاب»

مردم شعار می دهند: «این همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت»

«عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، دانشجوی ایرانی صاحب عزاست امروز»

از عصر روز ۲۴ دی ماه، دانشجویان معترض در دانشگاه امیرکبیر تجمع کردند و علیه رهبر جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نظام جمهوری اسلامی شعار دادند. به روایت دانشجویان معترض حاضر در این تجمع، درهای دانشگاه روی تجمع‌کنندگان بسته شد و دانشجویان بسیجی به معترضان هجوم برده و درگیری ایجاد شد. همچنین به گفته این راویان، نیروهای لباس شخصی نیز به جمع دانشجویان بسیجی پیوستند و دانشجویان معترض را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

از بعدازظهر ۲۴ دی ماه، دانشجویان معترض در دانشگاه تهران تجمع کردند و علیه نظام جمهوری اسلامی، رهبر آن یعنی آیت‌الله علی خامنه‌ای و سپاه پاسداران، شعار دادند. این گروه از دانشجویان پس از اتمام تجمع در دانشگاه، به خیابان‌های اطراف رفته و تظاهرات خود را با سر دادن شعار، ادامه دادند.

یگان ویژه آماده حمله بود و لباس‌شخصی‌ها با اتوبوس آمده بودند

این گزارش را شهروندخبرنگار ایران‌وایر از دانشگاه فردوسی مشهد تهیه و ارسال کرده است. محسن در توضیح این گزارش نوشته است: اصلا قرار نبود در دانشگاه تجمعی داشته باشیم. اما دور تا دور دانشگاه را نیروهای امنیتی و یگان‌ویژه محاصره کرده بود. لباس‌شخصی‌ها با اتوبوس آمده بودند و در اتوبوس منتظر بودند. کلا فضا شدید امنیتی بود و همه نیروهایی که آمده بودند منتظر کوچکترین اتفاق بودند تا حمله کنند.

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه هنر اصفهان


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.