هشدار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نسبت به طغیان کرونا به دنبال افزایش ۵۰ درصدی مبتلایان سرپایی

چهارشنبه, 31ام اردیبهشت, 1399
اندازه قلم متن

آرش نجیمی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا ۵۰ درصد نسبت به هفته گذشته افزایش داریم، نسبت به احتمال طغیان دوباره کرونا در این استان هشدار داد.

نجیمی روز سه‌شنبه سی‌ام اردیبهشت ماه گفت که با کاهش حساسیت مردم نسبت به شیوع کرونا، با افزایش بیماران سرپایی در اصفهان مواجه شده‌ایم و با اینکه این بیماران به عنوان ناقل در قرنطینه خانگی به سر می‌برند اما این زنگ خطری است که امکان دارد با طغیان کرونا در سطح استان اصفهان مواجه شویم.

او با هشدار نسبت به پیامد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی در سطح جامعه، گفت که اگر این دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود و احیانا در تعطیلات عید فطر سفر انجام شود با موج شدید بیماری کرونا روبه‌رو خواهیم شد و به احتمال زیاد دو بیمارستان دیگر در اصفهان به مدار درمان بیماران کرونا باز می‌گردند.

نجیمی گفت که هم‌اکنون به جز بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی کاشان، آران و بیدگل، ۴۰۹ نفر در دو بیمارستان معین اصفهان بستری هستند و از این میان حال ۱۱۳ نفر بدحال گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین گفت که روز سه‌شنبه ۸۳ نفر بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری و ۴۴ نفر هم ترخیص شدند.

از: ایران اینترنشنال


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.