جعفر عظیم زاده، فعال کارگری به بیمارستان اعزام شد

دوشنبه, 27ام مرداد, 1399
اندازه قلم متن

استان وایر– جعفر عظیم زاده، فعال کارگری محبوس در زندان اوین، از روز ۲۶مرداد به بیمارستان منتقل شد. 

به دنبال وصول نتیجه آزمایش تصادفی گرفته شده از زندانیان در هفته گذشته، تست بیماری کرونای جعفر عظیم زاده به همراه ۱۱ زندانی محبوس در این زندان مثبت اعلام شده بود.
در روز ۲۶مرداد، دکتر بهداری مرکزی زندان اوین این افراد را مورد معاینه قرار داد و وضعیت جسمانی جعفر عظیم زاده را اورژانسی تشخیص داده و دستور اعزام فوری او را به به بیمارستان صادر کرد.

دوازده تن از زندانیان محبوس در زندان اوین پس از تایید ابتلا به بیماری کرونا به بهداری این زندان منتقل شدند. جعفر عظیم زاده، اسماعیل عبدی، امیرسالار داوودی، مجید آذرپی، فریدون احمدی و سعید شریفی از جمله این افراد هستند.

جعفر عظیم زاده رئیس هیأت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران این فعال کارگری در اسفندماه سال ۱۳۹۳ از سوی شعبه ۱۵دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی با اتهامات «اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور» و «اخلال در نظم عمومی» محاکمه و به شش سال حبس و دو سال محرومیت از فعالیت در فضای مجازی و رسانه‌ها محکوم شده بود. این حکم عینا از سوی شعبه ۵۴ دادگاه تجدید نظر تایید شد.

دبیر هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران، در تاریخ ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۴ در پی ابلاغیه از سوی شعبه اول اجرای احکام کیفری دادسرای ناحیه ۳۳ اوین، جهت تحمل شش سال زندان خود را به دادسرای مستقر در زندان اوین معرفی و به بند هشت این زندان منتقل شد.


به کانال تلگرام سایت ملیون ایران بپیوندید

هنوز نظری اضافه نشده است. شما اولین نظر را بدهید.